Vilken dag...

Jag som skulle vara ledig, men så blev det inte..... Stackars H som skulle jobba åt mig är sjuk *krya på dig* Det var rätt lugnt på jobbet, men det är väl inte så konstigt med tanke på vädret!!! Fast på em blev det kaos! Strömavbrott!!! Gissa om det blev mörkt i butiken och kaos när folk ville handla! Fiska akvariefiskar i kolsvarta akvarium och handskrivna kvitton så det funkade väl, men eftersom ALLT har artikelnummer som ska registreras så blir det väldigt knöligt.... Som tur var hände det sista timmen iaf. När vi skulle hem krånglade larmet så jag fick lov att ringa Securitas... Fick ordning på det och bommade igen. Svängde förbi affären på vägen hem, och när jag kom ut stod en man där - han hade backat på min bil!!! Så nu måste den in på verkstad för tillfixning. Blev sen hem och hoppade snabbt in i duschen innan det var dax att knata iväg på byfest - Det är väääldigt trevlig iaf! Har ätit gott och skrattat gott åt alla galna bybor vi har! Nu är jag bara hem en sväng och ser om tjejerna och ska hämta kameran. Ska pysa iväg igen - ha det gott!!!!


image91



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0