Veckoslut...

Japp, då var den här veckan slut... Och långledigheten över - DEN långledighet som vi skulle hinna med att göra så mkt... Skitvädret satte stopp, inge skoj att påta land och greja när det är dåligt väder. JA, jag vet, det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder - Men jag tycker inte OM att vara ute å greja när det är grått och kallt! Hatar att frysa och bli nerkyld, då protesterar kroppen ännu mera.

Idag har vi varit på Ella's dansavslutning. Och jag är såååå arg på mig själv som inte tar mig i kragen och lär mig hur kameran fungerar! Det ska gå att ta bra bilder om man ställer in kameran ordentligt... Men jag vet ju som sagt inte hur man gör.... En fotokurs skulle inte vara helt fel...

Fick iaf EN bild som inte här HELT suddig som alla andra jag tog - och har raderat! *grrr*
Fatta att övriga var katastrof.....
image84
Discotjejen!


På em idag hade jag en Aloe Vera-visning här hemma. Så nu ska här börjas dricka Aloe-Verajuice och ge kroppen en utrensning! Införskaffade inimentet oxå, det är kalasbra!!! Plus tvål och tandkräm.

Bjussade på fika, och hade fixat iordning cupcakes!
"Naturell" botten, cream cheese-frosting med citronsmak.
Ros gjord av sugarpaste och så lite rosa strössel.
image85

Tack alla goa vänner som kom!
Jätteskoj att ses och bladdra en massa strunt!

Nu är det dax för bingen! Ledig i morgon,
men ska på ett möte och sen ska jag iväg på akupunktur.
Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Meen då, det hade ju jag HELT glömt bort... Vad jag blir trött på mig själv.

Guuud vilka fina cupcakes!!! Du är så himla duktig! Stor kram fån den glömska

2008-05-05 @ 10:45:04
URL: http://nutti-nutti.blogspot.com
Postat av: Ulle

Söt Ella!!! Jag tycker oxå det är svårt att fota inomhus sådär. Ävem om man ändrar iso etc så blir det så grynigt. Tacka vet jag blixten, ska bara skaffa en omnibounce oxå... Men man vill ju inte blixtra en massa när de har uppvisning så jag tycker du ska vara nöjd med fotot! Som vi sa, proffsen har objektiv för många sköna tusenlappar som kanske förenklar det lite.... ;)

Vilka cupcakes du har gjort!!! Wow, blir det såna när vi kommer? *asg*

KRAM KRAM KRAM!!!

2008-05-05 @ 10:49:57
URL: http://lillaunika.se
Postat av: Marie

Hejsan Milla! Förlåt, glömmde att medela dej att jag inte kunde komma i går. Vi har varit i sthlm sen i torsdags och kom hem i går em. Jag och Eric hade en helg med spa och shoping det var helt underbart.Nu är det snart dax för dej och Poa att ha en underbar vecka. Ha det så bra. Kramar Marie.

2008-05-05 @ 21:10:54
Postat av: Catja

Jag blir naturligtvis nyfiken på vad før slags kamera du har och om jag kan hjælpa dig. Ær det en digital systemkamera med utbytbara objektiv eller integrerat med kameran dvs man byter inga objektiv? Hør av dig om du vill ha hjælp. Kanske kan jag tipsa dig lite.
Kram
/Catja

2008-05-06 @ 00:18:30
URL: http://bjermo.se
Postat av: Pernilla

Tack för trevlig visning och supergoda cupcake!! Tyvärr så tror jag inte jag vågar mej på att baka såna tills på söndag *haha*
Kram

2008-05-06 @ 08:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0