Snopet....

Valbog igår!
Var ledig hela dagen, så jag röjde och fixade lite här hemma. Maken kom hem efter lunch. På em var jag iväg på akupunktur, sen när jag kom hem hade lillebror med familj redan kommit. Bladdrade en massa strunt och vi fixade käk. Senare kom även Johan, Lena och Wille. Vi grillade och svullade i oss mat så jag tror vi nästan sprack

Sen var det dax för majbrasan vi 21-tiden. Vi bor ju så vi har majbrasan nedanför huset, men det kom aldrig nån och tände på.... Väntade och väntade, sen fick vi höra att det inte skulle bli någon brasa pga eldningsförbud!!!! Trist! Det var iaf en brasa på andra sidan sjön, så lite brasa fick vi se. Fyrverkerier såg vi lite här och var runtomkring oxå, vi hade ju inte köpt några egna.... Fast det blev bra ändå! Maken & Johan var inte helt ledsna heller över brasan, för det var ju en sååå spännande fotbollsmatch på tv'n

Kvällen blev lugn, och ganska tidig. Kom i säng 00.18.

Skitväder idag! Hade tänkt fixa ett litet land, men det får bli en annan dag.
Ska iväg till Kuppan nu och inhandla en present till Tobias som fyller 20 år idag GRATTIS
Och så ska Minna ha nya skor.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Micke

Helt klart snopet sånt ja, som att man blir snuvad på konfekten eller nått.

Hoppas shoppandet gick bra!

2008-05-01 @ 22:04:51
URL: http://kludd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0