Power Mum!

Mors dag idag! Jag fick sovmorgon och maken och minstingen åkte på simning. När de kom hem kom Ellisen med en stor bukett rosor och choklad - tack!!!
Pysslade ihop ett par kort innan vi på em åkte till mamma och svärmor och grattade dem  

Hem och åt lite kvällsmat, sen kom lillebror med familj förbi och grattade på min födelsedag i efterskott - fick en jättefin stekpanna - tack! (Fick förresten present av mammi oxå) Lite senare kom lillasyrran förbi, även hon med en liten present! Fick en liten WooDoll! En Power Mum som ska ge mig mera kraft! Tack!
Bilden ?http://shop.textalk.se/shop/1443/img38/192338/192338-rescaledtn-172x160.gif? kan inte visas, då den innehåller fel.

Precis vad jag behöver! Kika HÄR får ni se mer!
Så söt!

Nu är det strax dax för bingen här - i morgon är det åter till verkligheten......
Jobb, skola, fixa å dona.....
Power Mum - ge mig kraft!!!!!

Kommentarer
Postat av: Vevve å labbarna

En sån skulle jag också behöva ;)
Säg till om det hjälper för då är jag först med att köpa en.

Kram

2008-05-28 @ 13:49:22
URL: http://vevve.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0