Mjuk som en barnrumpa & macro :)

Har jobbat fm idag, sen åkte jag förbi affären och köpte med mig färska räkor! Hem och fixade en smarrig räkmacka, på med bikini och ut i sooooooooolen!!!! MEN, då kommer flisbilen hit och hämtar en massa ris och står och väsnas och brummar under heeeeeeela min härliga lunch *grrr*

Slappade å lapade sol på em :) Läste lite i manualen till kameran oxå, det är ju det där med att inte fota auto hela tiden..... *latmask* Några bilder blev det iaf.

image86

image87

image88

image89

image90

Nja, måste nog träna mer *asg*

På kvällen var jag hem till J och det var en liten "Aloe Vera-träff".  Först käkade vi sallad och bladdrade en massa strunt i kvällsolen. Sen hade vi ett litet fotbad! Sköööönt! Började med att smörja in fossingarna med Aloe Heat Lotion sen ner i badet med dem. Plaskade en liten stund innan det var dax att fila fossingarna. Sen torka av och på med Aloe Vera Gelly, och så på med plastpåsar och raggsockor! Satt så en bra stund så fötterna fick gossa till sig riktigt ordentligt. Sen av med påsarna och smorde in fötterna med Aloe Propolis Creme - wuuunderbart!!!!

Efter det provade vi på ansiktsproduker :)
Först en rengöring Aloe Purifying Cleanser. Sen finns en djuprengöring, Aloe Deep Cleansing Exfoliator, men den hoppade jag över då vi satt ute, och peeling ska ju helst användas med massa vatten. Fortsatte sen med Aloe Refreshing Toner och därefter Aloe Nourishing Serum. Avslutade sen med Aloe Balancing Creme - och jisses vilken mjuk å go hy jag har just nu!!!! Och även mina små fossingar!!! Varför gör man inte detta oftare? Ska bli ändring på det nu! Vi, både jag och Poa är nu återförsäljare av Forever :) Mestadels för vår egen del, sen får vi se hur det utvecklas. Kan man få en liten extrainkomst är det ju inte fel. Sen är det ju väldans bra produkter. Så bor du i närheten och är intresserad av att bjuda hem några kompisar på lite fotbad eller ansiktsbehandling så hojta till så kommer jag! Jättemysigt nu mot sommaren när man kan sitta ute :)

Nu är det strax dax för bingen här, bara hockeyn är slut.... Är ledig ända tills på måndag, jobbar må & ti, ledig onsdag och sen....... Åker vi till Azorerna!!!! Längtar!!!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vilken härlig ledighet du har framför dig och sen Azorerna efter det.Gott!

Ha en härlig helg, kramis

2008-05-09 @ 08:03:09
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Nu är det fredagstävling hos mig - hoppas du vill vara med och tävla. Den här gången är vinsten ett ännu vackrare vårleende! :-) Trevlig pingst!

2008-05-09 @ 15:58:39
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0