Haha!

Jag tycker den här reklamen är så bra




Seeeg idag!
Ledig och grejade här hemma på fm. Sen var jag på ett möte vid lunch, och efter det iväg på akupunktur. *aj* Satt där nästan en timme med nålar i örat, de ville inte släppa riktigt. Fick små fröplåster tejpade i öronen, så nu ska jag gå och klämma på dem några dagar. Men jag förstår inte att man kan bli såååå fruktansvärt trött efter att ha haft ett gäng nålar i örat!!!! Däckade på soffan när jag kom hem!!!!

Blev inte mkt gjort resten av kvällen... Ryggläge i soffan, smarriga vindruvor och zappa med fjärrkontrollen! Strax dax att knata upp en trappa å fortsätta ryggläget där!

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

ASGARV!! Den har jag inte sett förut.. den var ju jätteskoj!!

Kramiz

2008-05-06 @ 08:12:00
Postat av: Marie

Hejsan! Jag har också provat frön i örat. Jag tyckte de funkade faktiskt. Jag hade mina för att jag skulle bli pigg och glad. Ha de.

Kramar Marie.

2008-05-06 @ 13:21:24
Postat av: Micke

Haha, den var bra ja!
Hittade lite andra filmer de gjort med (Miele alltså) och på samma kluriga sätt..

Helsegt här med, blev nog för mycket grejsande i helgen.

2008-05-06 @ 20:02:06
URL: http://kludd.se
Postat av: Nilla

Hihi, den var rolig. Har du frön i örat nu också. Hoppas att det hjälper något i alla fall.
Ha det gott / Kram

2008-05-06 @ 20:18:20
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Natalie R

HAHA! Vilken uuuunderbar reklam :D :D :D

2008-05-08 @ 18:21:28
URL: http://www.tricolordogs.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0