Varmt!

Det är varmt idag igen! Fast idag fläktar det liiiiite iaf...


Jag skulle klara mig gott med några grader kallare.... Men vi ska inte klaga!

Flaggstången togs ner häromdagen, så nu ska den slipas och målas innan den får komma upp igen.

Maken å Ella slipar!


Och på framsidan börjar vi få vindruvor, fast de är småååååååååååå än så länge.....

Stortjejerna är i stallet, det föddes en liten fölis inatt! De är ju så söta med sina långa vingliga ben :)

Nu ska jag ta och fixa ett par kort, Ella ska på kalas senare i em. Sen i morgon är det arbetsvecka igen. Minna och Ella har sommarlov, men Ida som går i skolan i en annan kommun har hela denna vecka kvar..... Ella ska på fotbollsskola den här vecka oxå, så det blir full rulle! Få se om vi kan få ihop skjutsar osv....

Ha det gott i värmen!!!


Kommentarer
Postat av: annaslantliv

Hej!



Vad lustigt, tänk hur det kan vara, slumpen!



Ja jag hoppas verkligen att vi får bygga ett litet hus vid sjön. Vi känner att det här är för mycket för oss. Tyvärr har vi ju inte grannarna på vår sida vilket känns jättetråkigt men vi får se vart det slutar, vi vet ju inte vad kommunen bestämmer i slutändan heller men det vore ju roligare om omgivningen var positiv. Blir lite fel start annars.





Nu ska jag titta runt lite hos dig innan jag ska gå ut och svettas vidare i värmen.



Anna

2008-06-08 @ 13:19:06
URL: http://annaslantliv.blogspot.com
Postat av: annaslantliv

Ja men nu ser jag ju att jag måste gratulera oxå! Vad kul med en liten bäbis! Jobbig med foglossningar, och denna värme mitt iallt...



2008-06-08 @ 13:22:03
URL: http://annaslantliv.blogspot.com
Postat av: thinki.se

Jah nu har du fått storm o kallare. Hoppas du är nöjd. Ler.

2008-06-10 @ 21:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0