Träning och Estrid i bilder...

Ja det är ju utställning på lördag och vi ligger i hårdträning!
Husse tränar på rörelser och matte på "stå"


Långben är ute å springer :)



Estrid & matte tränar "stå"
Det är lite "MERA" att ställa setter mot en havanais... De är ju så låååånga! Och ändå är Estrid bara 6 månader... Har inte ställt setter på sex år nu... Fast det är ju inte jag som ställer på lördag heller, jag har en god vän som är en duktig handler! Jag kan ju inte springa med min jättemage och foglossning....




En trött Estrid på soffan!



Typisk setterstil!



Sötaste nosen!!!



Mys!



-Hur många bilder ska du ta egentligen.....?

Jag tycker den här illustrationen av en setters uttryck är så bra :)




Nu är det strax dax för bingen här!
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: annelie

du gömmer magen fint bakom Estrid ;-)

Du orkar iallafall vara med och träna liite!! Det är ju positivt!!



Och du, jag har ju inga bilder alls sen bröllopet än...därav att jag inte uppat än!!! ligger dessutom back, så det ta tid.....

Skulle med vilja se alla foto och filmer själv, men som sagt, har i nuläget INGET!!!



Kramis kramis

2008-06-11 @ 22:29:21
URL: http://family4.se
Postat av: Junitjej

Vilken fin hund!!!

2008-06-12 @ 06:54:53
URL: http://junitjejen.se
Postat av: camilla

Åhh, va söt hon är! Jättefin, hoppas det går bra i helgen! Ha det gott, kram Camilla

2008-06-12 @ 21:08:40
Postat av: Erika

Lycka till på lördag! Vi ska dit på söndag och ställa, ska bli kul. Du blir väl med på brännbollen på tisdag?! Synes.. Kram

2008-06-12 @ 21:30:21
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0