Tjohej!

Usch vad jag är dålig på att uppdatera - men jag har inte haft nån lust!

Helgen har swischat förbi! Har väl inte gjort nåt speciellt förutom ett 40-årskalas i lördags. Trevligt umgänge och god mat! Och värdparet var perfekta som vanligt! Det är alltid planerat och fixat in i minsta detalj på deras tillställningar!

Maken har tränat på att sticka "Gummiörat" ett tag nu, och i morgon är det MIN tur att bli stucken AV HONOM!!! Jissses, hur ska det här gå..... Håll tummarna för mig! *haha*

image117


Ska även iväg och hämta en TNS-apparat, vi får väl se hur den funkar och OM den funkar, foglossningen är inte skoj alls.....

Ett par bilder från idag:

image118
Vi har fixat landet i helgen och jordgubbsplantorna är på plats!

image119
En "Blås-sippa"!!!!

Ja ni har väl hört den här i bloggen förut, men för er nya kan jag ta den igen :)
När Ida var ilten så envisades hon med att alla vissna maskrosor var blåsippor, och jag var heltrög och fattade ingenting varför ungen var så envis om det! Till slut efter en diskussion och jag förklarat hundra gånger att det heter MASKROSOR sa hon: Ja men varför heter de så om man BLÅSER på dem???
SMART TJEJ!

image120
En till blås-sippa :)

Nu är det strax dax för bingen här, tänk på mig i morgon vid 8-snåret när maken gör sitt examensprov hos barnmorskan i öronakupunktur! Jag kommer väl se ut som en nåldyna sen *haha*

Har skrivit ett par rader i den låsta oxå.

Och du, glöm inte ---->       

Kommentarer
Postat av: Anonym

TNS var superbra, har dock inte testat mot just foglossning men hoppas det funkar lika bra på det :)

Oj, tänker på dig & ditt öra! Fast det går säkert bra...
Själv fick jag så ont av akupunkturen på slutet att jag hellre hoppade över det och tog foglossningen istället!
Ha det gott, kram!

2008-06-03 @ 19:57:00
Postat av: camilla

Hoppsan! Är så trött att jag glömde skriva vem det var! Men det var ju jag :)

2008-06-03 @ 19:58:33
Postat av: Lekne

hoppas det går bra för maken din att sticka dig i örat.

TNS använde jag när jag väntade sonen. super!
kram o ha en fin helg!

2008-06-05 @ 08:26:31
URL: http://www.lekne.se
Postat av: Micke

Nu har jag fotat blås-sippa med! :)



Hoppas det känns bättre idag!

2008-06-07 @ 20:28:20
URL: http://kludd.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0