Radiokändis ;)

Japp, "jobbarkompisar" fortsätter och idag var det min tur att representera butiken *asg*
HÄR kan ni höra min ljuva stämma :)
Hoppa fram ca 25.30 i programmet.

Har som sagt jobbat idag, är nu hemma på lunch en sväng innan jag ska iväg och hämta Ellisen från fotbollskolan. Sen på em ska jag ta och röja lite i husvagnen, det blev inget av med det igår.... Somnade på soffan istället.....
Sen blir det packning inför helgens utställning.

Glömde en grej igår.
När Minna cyklade hem från en kompis igår em så kraschade hon på cykeln! Det gick bra trots allt, lite skrubbsår här och där... MEN, jag vill TACKA det par som tog sig tid och skjutsade hem Minna, har ingen aning om vilka det var och vi var inte hemma och kunde tacka dem personligen. Ska sätta in ett par rader i tidningen oxå.
Tusen tack vilka ni nu är!!!!

Näpp, nu var det dax för lunchen!

Ha det gott!!!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Jättebra! och att ni är så desperata att ni käkar hundgodis! ;) Men jag känner ju dig vid det här laget. s



Kram!!!!!!

2008-06-12 @ 14:45:51
URL: http://lillaunika.se
Postat av: Anna

Vilken tur att det finns vänliga människor som hjälper till, känns som att nuförtiden törs knappt folk göra det längre efter alla idioter som härjar runt...

Skönt att det gick bra. Man kan slå sig rejält på en cykel, usch.



Ser ut att bli bra väder för våra bollsparkare idag!



Vi ses.

Kram Anna

2008-06-13 @ 06:58:39
URL: http://annaslantliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0