Några bilder från Böda....

Här kommer några bilder från campingen - beställda av Ulle :)


Det är som ni ser rätt tomt här ännu.......


Inga grannar inpå husknuten.......


Servicehuset vid kvarter 6 - och tomt på campare....


Lekparken, och så är det såna däringa "hoppbulor" t.v.


Stranden på kvällen.... Bakom sanddynorna är havet :)


Den här bilden på stranden har jag visat tidigare...
Men det är ju såååå fin strand här!!!


Inte världens bästa bild precis, men poolområdet är jättefräscht!


Minigolfen :)

Sen är det ett litet "centrum" med en bra Ica-affär, Sibylla, Pizzeria och Restaurang, Uthyrning av cyklar mm, Bageri med färskt bröd varje morgon och ett par "kraffs-affärer" Servicehusen är kalasbra! Det är "duschbås" man kan stänga in sig i och man får varmvatten via nyckeln. Nästa vecka kör barnaktiviteterna igång. Trådlöst internet har vi ju oxå, fast det får man köpa till. Det finns inget att klaga på än så länge och vi kan varmt rekommendera Böda :)
Jag tror absolut att vi kommer att hamna här igen!



Kommentarer
Postat av: annelie

åhhh..jag längtar till vi ska dit!!!!

Men vi brukar ligga lite mer till vänster på campingen..... ni ser ut att ha lövträd där eller,..... vi har alltid massa kottar på våra tomter som måste krattas väck;-)



poolområdet är fräsct!!! Fast då vi var där i fjol var det siiiinkallt i vattnet där, minns för jag klagade.... Ingen av mina killar ville hoppa i, och då är det kallt!!! Jag plågade mig med ex antal vändor i bassängen.... Men det kan ju ha varit tillfälligt....



Där är jättefina löparslingor, har ni varit på promenader i skogen?



klart ni återvänder!!!!



Kram

2008-06-29 @ 22:54:20
URL: http://family4.se
Postat av: Ulle

ÅH tack!!! Så bra, här kan man beställa vad man vill verkar det som! ;) Nästa gång kan jag tänka mig en Capricciosa. ;) s



Det ser ju jättefint ut! Och så smart av er att åka så tidigt så ni slipper den där trängseln som kan vara! Det få nog bli en Ölandstripp nån gång...:)



KRAM!!!!

2008-06-30 @ 09:23:39
URL: http://lillaunika.se
Postat av: Sofia

Hej stumpan!



Gud vad skoj att få se bilder från er semester. Ses riktigt mysigt ut. Önskar er värmebölja. Vi ses kanske till helgen, annars lycka till med vovvarna. Kram på dig

2008-07-01 @ 00:27:18
URL: http://nutti-nutti.blogspot.com
Postat av: Linda

Hamnade här på nåt konstigt vänster o lämnar ett litet avtryck.



Älskade Böda! Är verkligen min favoritcamping det där! Där campade jag varje sommar som liten, och åker dit minst varannat år som vuxen för några dagars/veckors uppehälle. Underbart!

2008-07-12 @ 12:59:32
URL: http://tvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0