Makens mästerverk!

Fotbollskola för minstingen idag igen, lite behagligare temperatur för dem idag.

Jag åkte hem och grejade lite innan arbetet väntade. Iväg och gjorde mina timmar, packade upp lite varor, annars är det lugna gatan i butiken just nu... Efter jobbet hämtade jag E och vi åkte hem och har inte gjort många knop alls.... En seeeeg dag idag.

Sitter nu här med makens mästerverk i öronakupunktur *asg*
Men han gör det riktigt bra, fast jag har ju inte märkt nån större effekt av det.....



Snyggt va?!

Nu är det dax att börja få E i säng, det går trögt på kvällarna nu...
Men det är fotbollskola i morgon oxå, så vi ska upp i tid.


Och ikväll gäller det! Grekland - Sverige...
Hejja Sverige!!!!!

Kommentarer
Postat av: ann-Sofie

Heja Sverige! Hoppas på vinst och vi sitter såklart klistrade hela familjen framför tv:n ikväll!



Snyggt jobb av maken:) När är det dax förrsten?

kramis

2008-06-10 @ 19:51:59
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: thinki.se

Det ser ont ut med alla nålarna. AJ!



Tycker det är alldeles för mycket fotbollsnack nu! Räcker med två söner som spelar fotboll. Pust.

2008-06-10 @ 21:08:02
URL: http://www.thinki.se
Postat av: thinki.se

Nuuu funka det, fast jag får skriva i adr varje gång...

2008-06-10 @ 21:08:28
Postat av: Pernilla

Va duktig Poa är som kan få i nålarna i ditt öra.. men FY, va ont det ser ut att göra!!!



Kramiz

2008-06-11 @ 10:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0