Jobbarkompisar

Idag var det Elin's tur att bli uppringd på jobbet
Lyssna HÄR! Hoppa fram ca 20 minuter i programmet.
I morgon är det MIN tur..................



I morse regnade det när vi klev upp!
Åt lite frukost och sen skjutsade jag E på fotbollskolan, men då kom solen fram igen :)
Det är lite molnigt, men det regnar iaf inte. Regnet behövs, men det kan regna på nätterna.

Ska ta och kolla över husvagnen lite, i helgen är det utställning och vi tar husvagnen och åker den lååååånga vägen, ca fyra mil *asg* på fredag kväll. Men det är trevligt att komma iväg kvällen innan och umgås med goda vänner! Måste ta och trimma Ebba lite oxå så vi inte får skämmas när vi kommer dit... Det är ju en specialutställning med bara Irländska Röda Settrar! Estrid måste tränas lite oxå, det har varit dåligt med det... Men jag kan ju inte springa med min jättemage, foglossning och ryggvärk... Så maken får träna på det. Att träna "stå" fixar jag. Sen har vi en duktig handler på lördag som får sköta jobbet, själv sitter jag vid ringside och har kameran i högsta hugg :) Fast det verkar som det kan bli regnväder..... Det vill vi INTE ha!!!

Ska iväg till BM på em på koll, sen är det arbete efter det.

        Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

OJ vad imponerande att maken fått dit alla nålar på dig, och kanske modigt av dig som litar på honom :D Lycka till på utställningen!

2008-06-11 @ 19:48:22
URL: http://pi-lah.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0