Härligt!

Det är så härligt här!!! Vi är supernöjda med campingen, och det är väl extra skönt när den inte ens är halvfull... Just nu skiner solen, det är lite moln här runtomkring, men så länge det inte regnar är vi nöjda! Igår var det samma väder, och på fm låg vi nere på stranden en stund, men sen började det blåsa och vi gick upp till husvagnen och slappade lite.


Ella & Farmor bygger sandslott!

På em åkte vi norrut en sväng och kikade på Långe Erik!


Ungarna gick upp i fyren med farmor och farfar medans jag och maken stannade nedanför med vovvarna.

På kvällen grillade vi och sen kom även grannarna in på en kaffe och lite struntprat - trevligt!

Idag har vi inget planerat, men nånstans ska vi åka och kika iaf, vi får se vad det blir :)

Förresten; jorå - jag vet att det är lite krångel med bloggen. Att det kommer upp en lösenordsruta när man går in på sidan.... Jag har försökt med hundraelva olika lösningar och nu har jag konstaterat att problemet ligger hos blogg.se. För går man DIREKT till min blogg: elmida.blogg.se så kommer lösenrutan upp även då. Alltså inget jag kan göra nåt åt. Jag har ju två bloggar som ligger där på samma konto, varav den ena är låst..... Ska försöka luska vidare på problemet - sen! Nu har vi semester :)
Rutan får ni helt enkelt bara klicka bort.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Åh så härligt. Semester, ja det skulle man ha. Men jag jobbar inte så länge till. Har jobbat onsdag natt och jobbar nu torsdag natt också, sen blir det månd och tisd natt, lörd, sönd och måndag natt. Sen är jag ledig tom 17 augusti, inte fy skam. Men det behöver jag, har suttit på sjukhus i 4 veckor med min lilla mamma, och hon är kvar än. Jag tror inte att hon kommer hem mer, tyvärr. Lite jobbigt. Därför blir det inte så mycket bloggat för min del. Men brukar hinna kika in hos några av mina favoriter ibland.Men har inte haft tid att skriva något i min egen blogg.

Vi har också campat med husvagn på Öland, och jag har bott i både tält och hyrd stuga med mamma och pappa när jag var barn och tonåring. Härligt semestermål. Ha det riktigt gott och hoppas att solen fortsätter att lysa på er.

Kramar

2008-06-26 @ 16:39:00
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: annelie

äälskar strandbilden!



Har ett gäng likvärdiga bilder på långe erik jag med! :-)



kram



2008-06-26 @ 22:25:19
URL: http://family4.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0