Fixar å donar!

Sista dagen för "jobbarkompisar" och idag var det schääääferns tur att vara med :)
Hör honom HÄR, hoppa fram 21 minuter i programmet.



Har skjutsat E till sista dagen på fotbollskolan, finväder än så länge iaf.
Ida har skolavslutning idag oxå, men ni vet väl hur det är i åttan.... Inga föräldrar med där inte ;) Eller nästan iaf, hennes "bonusmamma" jobbar på samma skola, så hon är ju där iaf.

Har hunnit att kamma igenom Diva och ska ta och stoppa henne i badet, sen ska de "stora röda" få sig en omgång, men jag tror Minna får hoppa in i duschen med dem, jag har för ont i ryggen..... Jag får ta och fixa lite trimning av öron osv.
Sen ska det packas lite grejer i husvagnen, lakan, kläder, toagrejer och ätbart är väl det som fattas tror jag. Vi ska ju bara vara borta en natt, så glömmer vi nåt är det inte hela världen. Huvudsaken är att vi har gasol, laddat batteri och att toan är "i bruk".

Jobbar em idag, sen far vi iväg och hjälper till med förberedelserna inför morgondagen.
Och så håller vi tummarna för att vi slipper regnet, men jag tvivlar.....
Vore ju trevligt om det kunde vara uppehåll, både för oss och studenterna idag, samt i morgon när det är vår specialutställning plus den stora utställningen i Avesta. Lycka till alla som ska ställa hund i helgen!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Gunilla Sjödin

Vad spännande att du ska ställa den "lilla" stora till helgen...

Lycka till

//Gunilla

2008-06-13 @ 15:09:17
URL: http://www.shakiralines.com
Postat av: Lekne

hihi, vad kul med radio! Var ju tvungen att lyssna.

Ha det gott!

kram

2008-06-13 @ 21:54:34
URL: http://www.lekne.se
Postat av: Sofia

Hej stumpan!



Stort lycka till på utställningen i helgen!

Var försiktig i husvagnen bara... kolla min blogg.



Kramis

2008-06-14 @ 01:48:27
URL: http://nutti-nutti.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej!

Tänk hur det är, en kompis till mig har fibro och håller på med hundar! Det du skriver om sjukdomen känner jag såväl igen från henne, att inte bli trodd, att tvingas säga nej till sig själv när man är van att ha varit igång jämt, hur man blir bemött. ja alltihop. Trist. Skönt att få en diagnos till slut iallafall antar jag, tog flera år för henne med. För en på jobbet tog det nästan 20, sjukt.



Hoppas det gick bra med utsällningen!



Anna

2008-06-14 @ 23:54:10
URL: http://annaslantliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0