Bruno :)

I morse var det dax för E att åka iväg på fotbollskolan, tur att det inte är såååå varmt nu iaf. Och vi hoppas de klarar veckan utan regn. Lämnade henne bland 80 gul-tröjade ungar och åkte iväg till jobbet. I bilen på väg hörde jag Magnus på jobbet på radion. De har nåt program "Jobbarkompisar" där de ringer till olika arbetsplatser, och den här veckan är det hos oss, så det kommer att vara en personal från jobbet varje dag och på torsdag är det min tur *fniss*
HÄR kan du höra Magnus, hoppa fram ca 22 minuter i programmet :)

Jobbade mina timmar och sen åkte jag hem och tog lite lunch, en gammal pizzabit och en tallrik färska jordgubbar med mjölk *mums* Åkte sen iväg och hämtade Ella, hon var helt slut efter en dag på fotbollsplanen :)

När vi kom hem så gick vi över till grannen och hälsade på vår nya illa "grann-pôjk" - Bruno!
En liten 8-veckors Lagotto Romagnolo - sååååå söt liten lurvtuss!


Han fick ett litet paket med godis i "inflyttningspresent",
och här tuggar han struts-sena :)

Nu är det dax att fixa lite kvällsmat, kesokaka med jordgubbar och grädde....
Mat och mat, men gott iaf!





Kommentarer
Postat av: Anna

Hallo där i värmen.

Hoppas allt är bra. Va kul att Lovis ska på lite rajraj och sedan kanske det blir några småttingar. Tänkte först att du kan inte vara klok men när jag läste en bit till så såg jag att du inte skulle ta hand om valparna.

Hoppas att det går bra för henne och dig med för den delen.

Ha det bra Anna.

2008-06-09 @ 17:59:50
Postat av: Ulle

Åh så gott det låter med jordgubbar, mumma!



Visst är de söta Lagottosarna? Känner en sådan, visserligen mer vild än tam, men oerhört charmig!! :D

2008-06-09 @ 21:35:46
URL: http://lillaunika.se
Postat av: Sofia

Hej stumpan!



Hahaha! Jag lyssnade på radioklippet, där Magnus var med. Dom ringde och frågade oss också, men jag avböjde. Hoppas det är bra med dig annars. Kramen

2008-06-09 @ 22:53:50
URL: http://nutti-nutti.blogspot.com
Postat av: thinki.se

Sicken sötis vovven.

2008-06-10 @ 21:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0