Trötter....

Ja det är jag det....

Vi blev väckta halv 9 av att det knackade på dörren här, en gubbe som skulle installera telefon stod utanför. De har bytt ledningar till alla i byn, men kan de inte höra av sig först? Jaja, han skulle inte in å grejja iaf.

Åt frukost och fixade innan vi åkte in till stan, var till BM och allt såg bra ut :)
Sen var vi förbi jobbet och hämtade hem hundmat och bladdrade lite strunt, märks att man varit borta ett tag..... Var förbi makens jobb en sväng oxå innan vi åkte och handlade.

Senare på em hade jag hundklippning här sen var jag så trött så jag somnade på soffan!!!!

Var tar tiden vägen? Skulle få så mkt gjort här idag, men icke sa nicke.... Sen att jag sover bort tid är ju en annan femma *haha*

En bild på sötaste söta lilla Lovis!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag försöker också få en massa gjort här på min semester, men det blir inte riktigt som jag har tänkt mig...vila och sova är också skönt, haha! Kram på dig vännen

2008-07-08 @ 12:28:39
URL: http://nutti-nutti.blogspot.com
Postat av: thinki.se

Inte kul alls att bli väckt på DET sättet SÅ tidigt...

2008-07-08 @ 18:55:18
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Mommo

Ja, du behöver nog vila dig och sova en stund.

Såg att nån bamsehund hade blivit etta på Världsutställningen, va både i DD o FK.

Du borde väl oxså skicka in att Gangster blivit 3:a,

du har väl nåt kort på honom.

KRAMISAR

Mamma

2008-07-08 @ 19:12:05
Postat av: Görel

Men du, sova är oxå viktigt. Ha inte dåligt samvete för det, det behöver du säkert!

2008-07-09 @ 16:39:06
URL: http://gorelb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0