Nu så!

Nu har jag en sladd igen! Och näää, det är inte den sladden som jag städat bort, fattar inte var den tagit vägen.... MEN, tur att maken har en "bra-å-ha-låda" men diverse sladdar och jox som han samlar på sig - ska aldrig mer klaga på den......

Håller ju på och fixar en vägg i vardagsrummet som hade "fjällstugepanel" - ja vi har gjort det ett bra tag, men här hemma kan saker ta väääldigt lååååång tiiiiiid *fniss* Väggen är spacklad och tapeterna ligger bara å väntar... Det gamla soffbordet vi hade har fått ny färg och väntar på att få bli torrt innan det får komma in. Sen ska jag bort och riva lite i ladan och se om det kan finnas nåt gammalt skåp kvar som man skulle kunna få norpa om ingen annan vill ha. Annars får jag leta på loppis. Vill ha ett lite större gammalt skåp där man kan lägga undan alla pysselgrejer, spel och pussel osv.
Iaf så har jag köpt en ny ram till den här gamla informationslappen om brandlarm, tycker den är rätt fräck. Den ska hänga bredvid öppna spisen så klart!



Klicka för större bild...

Efter kvällsmaten så tände jag lite ljus här och satte mig i soffan, det är ju så mysigt med ljus!!! Men Ella säger: -Mamma, varför har du tänt ljus på sommaren? *haha* Man kan väl ALLTID tända ljus! Och när hon tänkte efter lite så brukar vi ju göra det på sommaren oxå.



Ha en fortsatt trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vad himla duktig du är....fixar, målar & grejar!!!Jag blir så inspererad när jag läser din blogg!

Sköt nu om dig & slit inte för mycket.....

//Gunilla

2008-07-18 @ 22:23:16
URL: http://www.shakiralines.com
Postat av: annelie

klart, tända ljus har vi med året om!!



Ett pysselskåp har vi, det är bra med allt smalat. Eller spel och sånt är inte där, men allt man kan vara kreativ med!! FAst skulle behöva ett större ;-)



Kramis

2008-07-19 @ 17:10:07
Postat av: Ulle

Hoho, nu är jag hemma! :D



Sitter här med tända ljus jag med, hihi, visst kan man ha det på sommaren. ;)



Vad du fixar och donar du! Skickar du över lite ork till mig?



KRAM vännen!!!

2008-07-19 @ 20:38:16
URL: http://lillaunika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0