Lite pyssel...

Idag sov jag och Ellisen till 9-snåret igen :)
Vaknade inatt med huvudvärk, det var väl tabletterna som släppte och migränen gjorde sig påminnd. Har varit tung i huvudet hela dagen.... Vi åt frukost och sen skjutsade jag Ella till fritids för ett par timmar. Under tiden åkte jag hem och grejjade lite. Plockade undan allt skit som kommit fram igen, förstår inte! Det är knappt en vecka sen jag gjorde en rejäl röjning här.... Jag och Lotta var ju till Ikea i måndags, så nu skruvade jag upp hyllan jag köpte till matdelen i köket och det blev jättebra! Det var "hundhörnan" som fick en liten makeover. Har suttit en ful hylla där och en stång med krokar under som det hängt kammar och skit på. Sen är ju trimbordet en sån otroligt ful "möbel" så den klädde jag in i ett gammalt överkast *haha* Får slänga på en handduk när det är dax för hundvård :) Bytte gardinerna oxå, så nu är det lite ljusare och luftigare. En klar förbättring blev det iaf!




Lilla "hundhörnan" med nya hyllan :)

Hämtade Ella på badet vid två-tiden då det började åska. Men nåt regn fick vi inte... blev bara lite muller. Men regnet kommer väl till helgen verkar det som. Jag röjde undan i hallen och jagade ett gäng dammråttor medans Ella spelade lite tv-spel. När jag var klar så ringde en kompis och ville leka med Ella, och min huvudvärk var inte bättre så hon åkte iväg och jag la mig på soffan nån timme innan maken kom hem - skönt!

Ella kom hem och åt kvällsmat och sen pep hon iväg igen, undrar när vi får hem henne... Ja hon är inte ute på byn och ränner utan hemma hos morfar och Lotta då det är Lottas brorsdotter Julia hon leker med. Dax att ringa och kolla läget.

Nu ska jag fortsätta slappa i soffan lite här och föra över ett par ljudböcker till min iPod.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Gunilla Sjödin

Vad himla smart att "klä" trimbordet...Det blev jättesött & passar jättebra till hyllan ovanför!



PS. Vilken underbar mage du börjar få..blir alldeles pirrig när jag tänker tillbaks, men har ju nu småvalpisarna att ligga & gosa med istället!

2008-08-01 @ 12:55:20
URL: http://www.shakiralines.com
Postat av: Pernilla

Du är så himla påhittig!! Klä in trimbordet så där.. det skulle jag aldrig komma på :D

Kramiz

2008-08-01 @ 13:05:32
Postat av: camilla

Hoppas migränen är bättre :)

Vad fint bordet blev!

Kram!

2008-08-02 @ 17:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0