Grattis Meja!

Ytterligare ett grattis idag! Fasters lilla sötsmula Meja fyller ett år!!!

Jisses vad tiden går fort!!!


Bjussar på ett par bilder från igår oxå :)
Pappa fyllde ju år och han fick en liten misse-bebis! Lilla Knut 12 veckor!

Så söt!!!

Knut har somnat på Ella's mage :)


Idag har jag inte gjort nåt alls! Vaknade och gick upp vid halv 9, åt frukost och sen gick jag och la mig igen... Har sovit som en kratta inatt, och hade huvudvärk och en massa sammandragningar. Så soffan har varit min kompis hela fm :) Men nu är det dax att gå upp iaf! Har lite och pyssla med innan vi ska iväg på Meja's kalas och senare i kväll är det lite party hemma hos pappa och Lotta.

Ha en bra dag folk!


Kommentarer
Postat av: Ulle

Ojojoj, nu får jag samla ihop de senaste jubilarerna hos er i ett samlingsgrattis!!! GRATTIS!!!!!!





Ha en finfin helg! KRAM!

2008-07-12 @ 18:08:48
URL: http://bergatrollen.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ska bli spännande att se vem som fyller år i morgon :D



Kramiz

2008-07-12 @ 22:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0