Grattis Lovis!

Idag fyller vår prinsessvovve Lovis 6 år! *puss*


Lovis, Svensk Utställningschampion 050619

Här har vi ffa semester, har grejjat å fixat lite här hemma under veckan, men det är seeeegt..... Skulle behöva fixa en massa.... Igår fick jag ett ryck och röjde lite lådor på skit och jag hoppas rycket fortsätter idag. Ska åka till apoteket en sväng och hämta ut medicin till Ebba, vi kommer sätta henne på smärtis då hon har värk i kroppen. Hon har ju förslitningar och värk, så jag hoppas hon kan få slippa värken så hon kan hänga med på promenader utan att ha ont.

Nä, nu är det dax att köra igång! Solen skiner och det är klarblå himmel här!!!!!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men herregud va alla fyller år hos er hela tiden :D Så du sitter och smäller i dej tårta varje dag nu? Du kan ju iof göra det för det syns ju inte fniss



Ha det så bra ute i solen.. själv sitter jag INNE och jobbar :(



KRAMIZ

2008-07-10 @ 10:06:33
Postat av: Görel

Ja det var väldigt!! Kalas hela tiden...

2008-07-10 @ 15:19:03
URL: http://gorelb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0