Byxelkrok och latmaskar!

På fm tog vi oss en liten tur till Byxelkrok och ungarna fick hoppa i hoppborgen!



Skojsigt värre!!!

Sen tog vi en liten promenad efter strandkanten...







När vi kom hem fixade vi lunch, och sen latade vi oss en stund :)
Jag rensade datorn från gamla bilder, förde ju över allt på den externa disken innan vi åkte, så nu har jag bantat ner iPhoto från ca 5000 till 1600 bilder!!! Och jag är INTE färdig! Jisses vad skräpbilder man samlar på sig.... Men allt finns ju kvar på den externa - ifall att... *fniss*

Har röjt och plockat ihop lite nu på kvällen, i morgon drar vi norröver mot Stockholm. Tror vi letar på nån camping söder om stan, då vi ska till Älvsjö och ställa ut hundar på Världsutställningen på fredag. Hoppas det finns nåt ledigt bara, kanske är fler utställare som har samma tanke....

Ha det gott!



PS! Den låsta är uppdaterad.....


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lycka till på världsutställningen!!!! Åh, vad jag önskar jag kunde komma dit.. men jag måste jobba :(



Kramiz

2008-07-04 @ 08:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0