61 frågor, 61 svar

Hittade några frågor inne hos Annelie, lite kul!!

 

1. Hur gammal är du om fem år?
Gammal? Jag...? Näääää?
Jisses, om fem år är jag 40!

 

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min familj, fast de sover hela högen :)


3. Hur lång är du?

Lång? Nä inte alls, 152 cm!


4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Oj... Ser ju så sällan på film, men det måste ha varit nåt tillsammans med Ella. Jo nu vet jag, hon köpta en film på semestern som hette Älvornas Konung eller nåt sånt.

 

5. Vem ringde du senast?
Jenny, vi ska åka till Sälen och stå på en mässa på Oringen idag.

 

6. Vem ringde dig senast?
Jenny, i samma ärende som ovan...

 

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Hej! Pratade med Cicci igår. Det tar inte så lång tid. Kom till 9.00"

 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa, men ibland kan sms vara bättre.

 

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

 

10. När såg du senast din mamma?
Hm.. det måste varit 1,5 vecka sen ungefär.

 

11. Vilken ögonfärg har du?
Melerade

 

12. När vaknade du i dag?
Hade klockan på rigning kl 7.30 då vi ska iväg, men nu blev det framskjutet an halvtimma så då har jag tid med det här :)

 

13. Vilken är din favoritjulsång?
Oj oj oj, finns måååååååååånga. Kan inte säga nån speciell......

 

14. Vilken är din favoritplats?
Gillar att vara hemma!

 

15. Vilken plats föredrar du minst?
Vet inte riktigt, men affärer när det är sjukt mkt folk klarar jag inte av!

 

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Här där jag/vi bor nu!

 

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörker! Är ffa mörkrädd!

 

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Vi var hemma hos goda vänner igår, och vi fick mååååånga goda skratt!!!

 

19. Hur stor är din säng?
160×200



20. Har du stationär eller bärbar dator?
Min är bärbar, men det finns ytterligare en bärbar och tre stationära i huset.....

 

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Trosor

 

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Massor! Men jag har två.

 

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett - Dalarna!

 

24. Vilka städer har du bott i?
Två, Falun & Borlänge. Fast jag har aldrig bott "i" Borlänge utan i en by utanför.

 

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor

 

26. Är du social?
Ja det tror jag väl.

 

27. Vilken är din favoritglass?
Måååånga! Men violglass är aldrig fel!

 

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Gino är gott! Men det finns massor där oxå. Älskar efterrätt!!!

 

29. Tycker du om kinamat?
Ja, men inte för ofta.

 

30. Tycker du om kaffe?
Jorå, men jag är ingen riktig kaffetunna.

 

31. Vad dricker du till frukost?
I vanliga fall the, men nu har jag nån gravid-nojja på Oboy!

 

32. Sover du på någon särskild sida?
Höger

 

33. Kan du spela poker?
Nja, är lite trög....

 

34. Tycker du om att mysa/kela?
Självklart!

 

35. Är du en beroendemänniska?
Ja, det finns nog vissa beroenden

 

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Jajamensan!

 

37. Vill du ha barn?
Absolut! Har tre tjejer 15, 12 och 8 år och en bebis i magen!

 

38. Kan du några andra språk än svenska?
 Engelska och rövarspråket *haha*

 

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Japp! Ramlade av hästen -94. Åkte mitt under en Sverigematch med en vääääldigt fotbollsintresserad ambulanssjukvårdare!

 

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet, men då ska det vara VARMT!!!

 

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Inredning och kläder

 

42. Äger du dyrbara smycken?
Nä, här är ingen som bär massa juveler. Har förlovning och vigselring på mig.

 

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Ser inte mkt på tv.... Men gillar inredningsprogram, Leilas mat osv.

 

44. Kan du rulla med tungan?
Nääää

 

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Min man, han gör mig glad!

 

46. Sover du med gosedjur?
Räknas hundar som gosedjur?

 

47. Vad har du för ringsignal?
En Robin Hood-signal, ni vet den när de visslar i början...?

 

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nåt finns väl. Men Ella har en klänning just nu som pappa köpte i Israel när jag ver 6-7 år :)

 

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min mobil

 

50. Flirtar du mycket?

 

51. Kan du byta olja på bilen?
Kan nog om jag absolut måste

 

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Japp! Körde 57 på 50 väg....

 

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Kommer inte ihåg, läser inte så mkt böcker. Men jag lyssnade på "Ro utan åror" av Ulla-Carin Lindqvist som ljudbok. Mkt bra!

 

54. Läser du någon dagstidning?
DalaDemokraten

 

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Inte vecko, men månads. Just nu Mama och Amelia. Och så Hundsport så klart! Fast den får man på medlemskapet.

 


56. Dansar du i bilen?
Va? Nää?

 

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Mix Megapol

 

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Glöm ej stol

 


59. När var du i kyrkan senast?
Hm.... Måste varit på Mejas dop i September förra året....

 

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Ingen aning.....

 

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Ingen aning, vi tältade när jag var liten.

 

 

Så det var allt! Norpa gärna frågorna du oxå!

Nu ska jag ta och göra mig klar för att åka till Sälen och Oringen. Och nääääääää, jag ska inte springa *haha* Jag ska upp på mässan och "dema" Forever Living's Aloe Vera-produkter. Nu jäklar ska vi smörja dem med liniment och boosta dem med energi!

Ha en bra dag!

 


Kommentarer
Postat av: thinki.se

Om 5 år är du äldre än mig nu, hihi.

2008-07-20 @ 22:49:51
URL: http://www.thinki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0