Zzzzz......

 
Zzzzombie!!!
Ja, jag känner mig som en sån! Är så sjukt trött!!!! Men det hör väl till.....
Sover vansinnigt dåligt, dels så haf jag så mkt SD och sen tar bebis VÄLDIGT stor plats i magen nu, jag har sagt det förr, men det är sååå jobbigt med tryck upp i revbenen - det gör ONT! Och när jag ligger ner så får jag sån jäkla halsbränna oxå... Sen har fibrovärken bråkat, ont i lederna osv... Mkt gnäll här nu men det får ni ta. Är i vecka 35 nu (34+0) och det är "bara" 42 dagar kvar - MINST! Men med mitt flyt så går jag väl över en 2-3 veckor ska ni se...

Igår kväll tog jag iaf värktabletter för första gången på länge, plus sovtablett! Så inatt har jag faktiskt sovit en hel del! Somnade vid 23-tiden tror jag, sen kom Ella in och stimmade vid 01, men jag somnade om ganska fort och vaknade inte förrän vid 04 av att värkisarna gått ur.... Sov "fläckvis" fram till 07 när det var dax att gå upp. Poa och ungarna åkte till skolan och jag kikade lite på OS och slösurfade här, sen vid 11-tiden somnade jag på soffan och vaknade inte förrän 13.30! Jisses! Vår soffa kommer att bli utsliten snart *haha*

Men inte var jag piggare efter det... Nä, jag tog en kantarellmacka till lunch, förvällde resten av svampen, plockade undan lite, slängde i en maskin, hämtade posten och läste tidningen osv, och sen rasade jag på soffan igen....... Jag, vovvarna och min kära dator :) Tror jag läst nästan varenda tråd på forumen familjeliv.se och pyssel.net!

Idag ringde de och talade om att vår vagn finns att hämta när vi känner för det. Och gissa om jag längtar tills magen är borta och ligger i vagnen istället! Då ska jag PROMENERA!!!! Är ju som en flodhäst just nu, så promenader blir det inte mkt av........

Snart sängdax igen!
Men först ett par bilder :)


Sötsmulorna kollar på Bolli


Mysbrasa!



Pst...... 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Förstår om det är jobbigt och tungt nu! Magen är ju jättestor, och du är ju faktiskt ganska liten... Trött blir man ju ändå i det här vädret, så jag förstår om du är dödstrött som väntar liten. Blev iaf väldigt glad över att solen sken idag. Kram på dig

2008-08-19 @ 23:08:36
URL: http://nutti-nutti.blogspot.com
Postat av: Sofie

Stackars dej! Det är jobbigt att vara gravid. Fina bilder du har i allafall! :)

2008-08-20 @ 08:22:39
URL: http://sofiehelena.blogg.se/
Postat av: Pia

Jag längtar oxå tills dunderklumpen ligger där i vagnen så jag får promenera, min värk är skitjobbig nu, är inne o nåt slags skov känns det som... vet inte om det är vädret eller om det är pga graviditeten som jag är så dålig. Värk värk värk... måste ta värkisar varje dag annars orkar jag inte... men jag har fått sova några timmar inatt iaf, men ska ändå lägga mig nu då mannen o barnen är på jobb/skola/dagis...



Gud så gott med kantareller... mums!

Ha det gott idag! / Pia

2008-08-20 @ 08:40:55
URL: http://piiiiz.blogg.se/
Postat av: Jenjo

Visst är det hemskt när man är trött så där hela tiden. Det var jag oxå när jag var gravid, med mitt andra barn speciellt. Men du vet ju varför och du vet ju att det är övergående. Sedan kanske du blir trött och sömnlös av andra orsaker, men då har du iaf en bebis att gosa med. :)



KRAMIS

2008-08-20 @ 08:52:47
URL: http://matmotion.blogg.se/
Postat av: Mommo

Ja, det är jobbigt åt dig nu, MEN snart är det över.

Mysigt med brasa i höstrusket.

KRAMISAR

2008-08-20 @ 10:28:32
Postat av: Sandra

Åh va mysigt med brasa =)

2008-08-20 @ 12:34:03
URL: http://www.ssnadra.blogspot.com
Postat av: Catja

Cirka 40 dgr kvar... Tiden går fort. Allt för fort. Skulle just ha tre veckors semester. Kändes som i går eller kanske för en vecka sedan men dagarna är slut. :( Nu blir det alltså snart en liten skit att gosa med. Myyyys. :)



(Vilken toppenbild och rolig historia med katten i dockskåpet, tack för den!!)



Kram



/Catja

2008-08-20 @ 12:42:05
URL: http://bjermo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0