Trötter.....

Ja, idag har oxå varit en sån där roligt seeeeg dag, känns ju jätteskoj och blogga *not* Det enda jag skriver om är ju hur trött jag är och annat gnäll.....

Gick upp halv 9 och gick en prommis med vovvarna, det var superskönt ute! Hem och fixade frukost och väckte maken. Ella satt redan framför tv'n.... När vi var klara åkte Ella till fritids och sen - SOMNADE jag på soffan!!! Fattar inte att jag är sååå jäklarns trött! Eller jo, det kan man ju vara som gravid, men nu är jag verkligen som en zombie! Fast jag kanske behöver sömnen....?

Maken åkte och jobbade på em och jag hämtade Ella på fritids. Sen åkte vi till stan och uträttade lite ärenden. Köpte gympadojjor till både mig och Ella, sen fick hon en ny rosa skolväska, jag fick ett par svarta mjukisar, tabletter mot halsbränna, sen köpte vi lite the'er och mat till kaninerna och marsvinen. Bytte fotoalbumet oxå, och nu ska korten passa! Har inte testat än, men jag hoppas att det stämmer.

Efter den turen till stan hade jag så ont i ryggen så jag tror jag smäller av snart! Det trycker upp under revbenen, så det känns som de är brutna både fram och bak. Gör satans ont! Så det var bara att plana ut på soffan igen :)
Man tycker ju att det ska bli bättre och stå upp om magen "halkar ner" lite, men nääää! Det bästa är att ligga ner. Antagligen får jag så himla ont för att jag är så kort. Är ju bara 152 cm, och min mage blir ju lika stor som en gravid på 180 cm..... Och någonstans måste den ju ta vägen. Känns som jag har magen ända upp i halsen ibland....

När vi ändå pratar mage så får ni väl se den oxå. Ella har tagit magbilder idag :)


Kalaskulan!



Någon som vill gissa? En till tjej eller kan det vara en kille?


Nu är det dax att tippa omkull Ella i säng här, sen ska jag ta en kopp the! Köpte tre sorter, undrar vilken jag ska prova först.....?

Ha det gott!



Kommentarer
Postat av: Anonym

En pojk är det..din mage ser lika ut som min när jag fick Pelle..hur upplever du din mage nu jämfört med när du har gått med tjejerna?



Lovis & bebisarna mår bara bra:-))



KRAMAR!!

2008-08-12 @ 21:09:59
URL: http://www.tequilavilles.com
Postat av: Camilla

Jag röstar för twins!! En tjej & en kille! Fniss

Kram

2008-08-12 @ 21:27:37
Postat av: Pernilla

Jag röstar oxå på tvillingar!! HA-HA!! Herregud vilken mage du har, det ser verkligen ut att få plats 2 där i ;)



Kramiz

2008-08-13 @ 10:11:41
Postat av: Jenjo

Du har så fin mage!!! Jag röstar på kille men det känns som om du ska få en tjej. (fegt skrivet kanske...)



Hoppas det fungerar bättre med korten nu! Ha det bra.



KRAMIS

2008-08-13 @ 10:23:47
URL: http://matmotion.blogg.se/
Postat av: Sandra

Röstar på en kille men mest för att du har 3 tjejer redan. Mest av allt röstar jag på en frisk bäbis med 10 fingrar & 10 tår!

längtar tills hn kommer*



BTW William går själv med sin Lära-Gå-Vagn nu, vart ska detta sluta?



Kramis gumman

2008-08-13 @ 12:38:31
Postat av: Linda

jag röstar för att det är en kille :-)



Jättekul med magbilder! Det är så vackert!!

kram

2008-08-13 @ 18:57:28
URL: http://www.familjenasp.com
Postat av: Micke

Ojoj, vilken mage du hade! Drar till med en kille jag med.

2008-08-14 @ 19:43:49
URL: http://kludd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0