Tråkmånsar....

Av 36 besökare hittils idag har EN lämnat en kommentar..... Vilka är ni som läser eg? *nyfiken*

Ny vecka igen och den börjar med en grå och blåsig dag! Har bara varit inne hela långa dagen.... Ella har varit till fritids och lekt av sig en stund, Minna har bara varit hemma och slappat och Ida har varit hos en kompis sen igår. Fick iaf gardinerna till köket sydda idag! Så trist men så skönt nu när de är på plats! Förstår inte att gardiner är så tråkiga att sy......

När jag hämtade posten så låg det här i brevlådan!

Det var läääääääääääängesen man fick hem en bunt foton på papper!!!!
Vet inte när jag framkallade foton senast.... Har knappt framkallat digitala bilder, men det måste bli ändring på det nu! Ska ta och köpa ett fotoalbum oxå så det blir lite ordning och reda här! Det finns ju massor av kort på Ida och Minna, liiiite färre på Ella och nu när vi bara fotar digitalt så måste ju lill*en få bilder, så det gäller att ta sig i kragen och framkalla dem!

Brasan är tänd och sprakar så mysigt, ska plocka fram TENS-apparaten för ryggen värker och sen blir det softa i soffan!!!!

Ha det gott - vem du nu är......

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, tack så mycket!

Det låter ju bra att inte behöva vaccineras och hålla på. Vi ska bo på royal garden hotel, vet du vart de ligger? :)

Jag lovar, jag ska dricka några åt dig ;) hhih..



Då ska jag nu sluta oroa mig! :)

har du familjeliv förresten?

2008-08-04 @ 18:50:32
URL: http://www.familjen-n.blogspot.com/
Postat av: petra

Hejsan!

Nu kände jag mig skyldig till att ge mig tillkänna ;-)

Jag hittade din blogg när jag började läsa Pernillas Blogg, sedan dess är jag fast =)

Gillar verkligen din blogg du skriver bra och har mycket som är roligt att läsa, och jag bara älskar dina foton på hundarna och blommor du är otroligt duktig att fota. Har även kollat in dina recept mm.



Nu kanske du inte vet vem jag är men jag kommer ihåg dig från högstadie tiden fast jag tror att du gick på en annan skola än vad jag gjorde.



I vilket fall så kommer jag fortsätta läsa din blogg och ska försöka lägga in någon kommentar ibland, men det här och skriva är ju inte riktigt min grej tyvärr. Ha det gott och ta väl hand om dig =)



Kram Petra

2008-08-04 @ 19:14:48
Postat av: Katja

Jag läser. Och Leo :) Kram på dig.

2008-08-04 @ 19:21:19
URL: http://katjas.wordpress.com/
Postat av: Katja

Min kommentar försvann?! I alla fall... jag läser. Och Leo;) Kram

2008-08-04 @ 19:22:51
URL: http://katjas.wordpress.com/
Postat av: Mommo

Jag kollar varje dag, Men Är inte nyfiken.

KRAMISAR

Mamma

2008-08-04 @ 19:41:16
Postat av: Ulle

Hoho, jag är här! Men jag har varit usel kommenterare det sista. Datorn har legat i väskan och semestern har kommit i första hand. Nu känns det dock som om hösten är här, s så det är dax att surfa lite. ;)



Kramkramkram!

2008-08-04 @ 22:39:07
URL: http://lillaunika.se
Postat av: Anna

Ja visst blir man nyfiken på alla besökare! Jag har haft 50 idag och två kommentarer... hmmm. Och det är inga släktingar för de vet inte ens om bloggen, annars är ju många besök sånna. Nyfiken som sagt.



Jag fick verkligen ångest när jag såg din fotobunt, vet vad jag borde göra... ett års bilder typ på datorn. Puh.



på onsdag börjar Anton på fritids oxå, spännande!



Vi har inte anmält oss till grisfesten, vi brukar aldrig gå på byfesterna, umgås ju inte med någon på det viset så det känns lite mysko att gå. Dessutom jobbar jag den helgen. Men det var en kul idé av dom, något nytt!



Ta hand om dig och lilla pyret, inte långt kvar nu. Spännande. Blir det en tjej till tro.



Kram Anna

2008-08-04 @ 23:04:23
URL: http://annaslantliv.blogspot.com
Postat av: Monica

Ikväll har jag läst:-) Fina bilder på Johan:-)

Lovis mår bara bra och äter som en häst:-))

Kramar från oss!

Monica

2008-08-05 @ 01:01:43
URL: http://www.tequilavilles.com
Postat av: Gunilla Sjödin

Jag läser din blogg varje dag, men erkänner att jag är väldigt dålig på att lämna kommentarer...ska försöka bättra mig :)

kram

Gunilla

2008-08-05 @ 03:31:51
URL: http://www.shakiralines.com
Postat av: Pernilla

Oops, lite skyldig känner man ju sej. Läser ju din blogg nästan varje dag.. men skriver inte kommentar varje gång.



Kramiz

2008-08-05 @ 08:37:55
Postat av: M i n d i

Tack för din åsikt om min vän internet!!!!



Ja du förr så kunde jag bli ruinerad på att framkalla alla kort. Det var mycket pengar var månad på bara framkallning och filmrullar. Så det är sååå skönt att slippa den utgiften nu. ;) Men däremot så är man ju väldigt dålig på att ta sig tid att framkalla de digitalakorten. Det blir typ vartannat år och då har man ju så många att välja på så det blir bara en bråkdel. ;)



Stor kram

M I N D I

2008-08-05 @ 09:57:35
URL: http://mindidagar.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Hej stumpan!



Ja hur kan man sälja en undanlagd vara??? Mitt namn stod på den och den var undanställd på lagret. Jag kom dessutom på avtalad tid... Idioter!!! Men man märker på många butiker och matställen att det är mycket sommarjobbare som gör fel heeela tiden. Så lite jobbigt är det. Hoppas det är bra med dig och magen. Kram på dig

2008-08-05 @ 10:23:04
URL: http://nutti-nutti.blogspot.com
Postat av: Jenjo

Fy på mig. Jag är absolut skyldig till att inte kommentera, men ändå läsa varje dag. Jag skäms så pass att jag tänkte att jag törs inte ens ge mig tillkänna.



Men så tänkte jag att bättre sent än aldrig. Någon gång måste man väl börja!



En sak kan jag ju säga. Jag gillar verkligen din blogg!



KRAMIS

2008-08-05 @ 11:18:21
Postat av: Ann-Sofie

Tjing!



Javisst är gardiner trista att sy, fast jag tycker nog inte att det speciellt kul att sy överhuvudtaget:)



Kramis

2008-08-05 @ 17:19:04
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag är fruktansvärt dålig på att kommentera. Inte har det blivit bättre sen jag började läsa via rss heller.



Jag har varit en läsare sen jag hjälpte dig med lite Wordpress-kod en gång iaf. Ska försöka smyga mindre och kommentera mer.

2008-08-06 @ 08:01:26
URL: http://vimsig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0