Torsdag....

Kl 11 hade jag tid hos BM och allt var bara bra! Ligger bra på alla "värden" och mitt på kurvan, så nån jättemage har jag inte. Bebis är inte fixerad än, så BM förstod att jag har ont eftersom bebis härjar runt och jag har så kort överkropp. Men inte mkt att göra nåt åt - bara att bita ihop å vänta, å den som väntar på nåt gott som man brukar säga..... Förhoppningsvis ska magen ta och sjunka lite snart iaf.

Sen var jag och maken och åt lunchbuffé på Dalasalen, det är såå kalasbra mat där! Blev proppmätt på supergod fisk, och ändå så tog jag en pannkaka med sylt och grädde till efterrätt! Ja, ni som känner mig vet att jag gillar godsaker....

Lämpade av maken på jobbet och åkte sen och hämtade tonåringen på skolan, de har varit på cykelutflykt med övernattning och hade massor av packning och var dyngsura efter allt regn. Men de hade haft skoj iaf!

Åkte hem och röjde undan lite här, passade på att rensa lite i pysselhörnan oxå, så nu kan snart julkortstillverkningen börja!

Katten Mysan mår inte nå bra. Hon kom in på fm och var jättelåg. Hon har jätteont vid svansroten och svansen hänger, men hon kan röra på den iaf. Ringde djursjukhuset och de tyckte att det lät som ett typiskt "slagsmåls-fall". Katter biter ju ofta varandra i bakdelen. Vi har lindat in katt-stackaren i en filt eftersom vi inte får peta på henne, och försökt känna om hon har några småsår, men jag tycker inte jag kan hitta nåt. Vi skulle iaf avvakta och se hur hon mår, annars får vi åka in med henne.
(Och nä Titti, jag tror inte hon slagits med Panik. De verkar inte bry sig om varandra)


Ledsen Mysan....

Piffade till blomkrukan som hade en vissen blomma....
Lite nytt så blir det så fint så!



Nu är det dax för bingen här snart!

Ha det gott!

Pst...... 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Skönt att alla värden är bra i allafall så du inte behöver oroa dej över nåt.

När jag var gravid var alla oroliga att han skulle komma ut i förtid, så jag hade plåster och låg till sängs en hel del under graviditeten. Men sen gick jag ändå nio dagar över, och då fick han komma till världen med akut kejsarsnitt. ;)

Så kan det också gå!

Kämpa på du! :)

2008-08-22 @ 07:57:29
URL: http://sofiehelena.blogg.se/
Postat av: Jenjo

Stackars kissen... Hoppas hon kryar på sig snart!



Skönt att dina värden är bra, hoppas bara att bebis lugnar sig snart och inte är så livlig... :)



Kramis

2008-08-22 @ 08:53:22
URL: http://matmotion.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad skönt att allt såg bra ut hos bm. Inte sååå lång tid kvar av din graviditet heller nu! Spännande! Ja, själv går man ju här och väntar... bf+4 idag, så bebisen har dålig tidsuppfattning precis som jag trodde... gick ju över förra gången jag var gravid också så jag tänkte att det är väl lika bra att vara inställd på att det kan bli så. Men de här extradagarna känns inget roliga. Tung och klumpig är man... och längtar efter bebisen såklart! :-)

2008-08-22 @ 08:56:45
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0