Slappardag!

Igen!!!! Gör inget annat än slappar nu, fast jag ska iof inte göra så mkt annat heller.....
Ella var på fritids några timmar och stortjejerna har varit HEMMA hela dagen!!!! *kors i taket*

När jag hämtat Ella på fritids åkte jag till stan en sväng och köpte bl.a. fotoalbum till de framkallade bilderna. Hade planerat operation bildsortering under em, MEN!!!!! Det var för SMÅ fickor i albumet!!! *grrrrrrrrrr* Trodde det var nån slags standard på det där.... Blev sur och jag får kolla måtten nån annan dag!

Tillbringade eftermiddagen i soffan med tjejerna kollandes på Disney ist.
Har en liten rackare i magen som har busat hela dagen!!! Ena stunden ligger h*n på ena sidan och efter en stund på den andra, och magen är helt sned! *haha*


Liiite sned kula, men inte så farligt på den här bilden....

Har ju gått in i vecka 33 så det var dax för magbild igen :)




Vad skoj att några av er lämnat en kommentar i bloggen!!! Både kända och helt okända!!! Fortsätt så! Det blir mkt roligare att skriva om man får lite respons. Och visst! Jag kan oxå vara dålig på att kommentera ibland, men jag försöööööker lämna en liten hälsning iaf! Kanske inte varje gång, men lite nu å då.


Nä, nu skrattar jag högt här! Robert Gustavsson som Tony Rickardsson på Allsång - jiiiiisses vilken underbar man *haha* Måste kika vidare, ha det gott!


PS! Ett låst inlägg ----> HÄR!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Ja, det enda du ska göra är att slappa, så passa på att njuta ordentligt! :D



Trist med albumen! :p



Kramis!!!

2008-08-05 @ 21:19:23
URL: http://lillaunika.se
Postat av: ,

2008-08-05 @ 23:09:56
Postat av: susanne

hej vilken stor mage du har fått nu, förstår att du inte gör så mycket nu, hoppas att du mår ba nu. kramen

2008-08-06 @ 05:55:33
URL: http://ljusglimtar.nu
Postat av: Jenjo

Hej igen.



Din mage är jättefin. Mysigt att vara gravid (även om jag själv skulle bli förtvivlad ifall det började växa en bebis i min mage. Har gjort klart det där...)



Jag gjorde samma miss som du med foton och album. De kort jag hade beställt från Fuji var 11x15 istället för det normala 10x15... Kanske är det samma för dig.



Lycka till



KRAMIS

2008-08-06 @ 08:51:59
Postat av: Sofie

Jag kommer så väl ihåg hur min mage såg ut, när du skriver om din sneda mage. ;) Speciellt efter att jag hade sovit! :)



Ha en bra dag!

2008-08-06 @ 14:42:16
Postat av: Ann-Sofie

Vilken härlig magbild!

2008-08-06 @ 18:52:24
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: M i n d i

Vilken FIN mage!!!!

Mer exakt när är det dags? Om sju veckor kan jag ju i alla fall räkna ut. ;)



Stoooor kram och tack för grattiset till min gamla gubbe här hemma. ;)

2008-08-07 @ 09:18:44
URL: http://mindidagar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0