Shopping :)

En helt vanlig morgon med OS på tv'n, slösurfing, frulle och röja undan lite innan jag for till stan en sväng. Var på konstnärsbutiken och inhandlade ProMarker-pennor till mitt kortskapande! Har sneglat på dessa pennor en längre tid och nu unnade jag mig dessa!!! Så skoj att färglägga med, men jag inser ju att jag kommer behöva fler....


Me like!!!

Provmålade några motiv, men det behövs väl lite träning antar jag.... Och så måste jag nog köpa en blender på en gång så jag får fiiiina motiv - om jag klarar av den! *haha*


Med blendern kan man lixom "sudda" färgen lite så det inte blir FÖR färgglatt.....

Sen råkade jag slinka in på scrap-butiken, och självklart blev det lite papper (som jag redan har massor.....) blommor att dekorera med, en söt julstämpel (ja, det är dax att börja med julkorten snart....) och lite fina band!


Rosa och bruna nyanser :)

Slösurfade lite här och vips så var magen jätte-sned! Blir så titt som tätt då bebis bestämmer sig för att parkera på ena sidan *haha*


Syns inte riktigt lika bra som i verkligheten.....

Passade på att fota tjockmagen oxå! Självutlösare så det blev lite suddigt......


Magen vecka 35 (34+1)
Mer magbilder finns i den låsta ----> HÄR!

Nu är det dax för ett stoooooooooooort glas oboy!!!! *mumma*

Ha det gott!

Pst...... 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken rolig bild på magen! :) H*n stökar verkligen på där inne.

Och vilka fina kort du gjort!

Kramar

2008-08-21 @ 07:34:55
URL: http://sofiehelena.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad fina kort du gjort, det är så kul med scrapping. Inte för jag gör det själv men sånna kort är vekligen kul att få.

Ida var oxå en riktig röjare i magen, den petade jämt helt galet. Ser ju ut som man har en alien där inne ibland, kul är det!



Nu ska jag göra lite nytta innan jag ska jobba, kväll idag. suck.



Kram Anna

2008-08-21 @ 08:02:05
URL: http://annaslantliv.blogspot.com
Postat av: Sofia

Whee vad magen var sned, haha!Måste kännas konstigt när bebben rör sig så där mycket? Kramen

2008-08-21 @ 19:20:22
URL: http://nutti-nutti.blogspot.com
Postat av: camilla

Åhh, vilka söta band! Ja, det är lika bra att börja planera julkort mm redan nu... Jag tänker så här - ju mer jag fixat klart innan december, ju mer glögg kan jag dricka då ;) Längtar redan efter Blossa 08!

Ha ha, käckt & ligga på sidan :) så gjorde c med, är lite sné än tror jag, kram!

2008-08-21 @ 21:48:00
Postat av: Catja

Wiiiii vilken rund fin mage du fått!!!! Såg i kanten; 38 dgr kvar. Fatta hur fort det går...VIPS, så är du där!



kram

2008-08-23 @ 11:17:17
URL: http://bjermo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0