Rapport - Estrid

Nu har jag pratat med djursjukhuset och Estrids operation (se förra inlägget) har gått bra. Hon har vaknat upp och piggnat till lite. Men hon blir kvar tills på fredag iaf, om det inte händer nåt. Jag hoppas hon får komma hem då. Det är ju en stor operation och det kan ju bli komplikationer så klart, men vi hoppas det går vägen! Nu är ju magsäcken fastsydd, så vi ska förhoppningsvis inte råka ut för det här igen. Usch ja, det var otäckt, det gick så himla fort allt så jag fattade nog inte allvaret förrän jag varit hemma en stund....

Kommentarer
Postat av: Gunilla Sjödin

Å fy så fruktansvärt med magomvridning....Vilken himla tur att du var hemma och hann se det!

Blir alldeles förskräckt när jag tänker på det! Hoppas nu att operationen blev lyckad så att hon snabbt piggnar på sig så att ni kan slappna av och ta det lugnt innan "nänniskovalpen" anländer!

Kram

Gunilla

2008-08-27 @ 22:33:41
URL: http://www.shakiralines.com
Postat av: Catja

Skönt att allt gick så bra. Det är verkligen inget skoj alls som hundarna kan råka ut för. Ja människan också för den delen. Vi kan ju dock hjälpa oss själva. Tur att du var så uppmärksam och hemma.

2008-08-28 @ 15:07:19
URL: http://bjermo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0