Onsdag.....

En seg dag idag igen.....
Maken har jobbat natt, (slutar 01.15) så vi sov länge i morse hela bunten.
Åt frukost och sen knackade det på dörren, gick och öppnade och där stod vår granne. Deras valp Bruno blev påkörd av tåget igår kväll och finns inte längre. Fyyy så tragiskt! Jag tror jag har reagerat på varenda tåg som åkt förbi här idag..... Och det är måååånga, ca 75 tåg/dygn..... Usch det är så lätt hänt att en hund smiter iväg.
Ella har pratat mkt om det som hänt idag, och jag hoppas verkligen att hon har respekt för tåget.

Vi tänker på Bruno och hans husse och matte - Sov Gott Bruno!



Har bara varit hemma idag, småplockat lite, men magen och ryggen strejkar så fort jag gör nåt. Så allt har gott i slow motion här..... Men det är någorlunda undanplockat och två hundar har blivit kammade iaf. Och Gangster är i en jäkla pälsbytesperiod! Usch vad tråkiga de är när de tovar igen på nolltid. Inte blir det bättre av regnväder heller..... Men, vi vet ju att det blir bättre när pälsen fått "mogna" lite. Och hans matte Lotta är superduktig med att sköta pälsen på honom!!!

Igår kväll när vi skulle sova var Panik borta igen....
Letade och letade och till slut hittade vi henne i Ella's dockskåp!!!




Söta Panik :)

Hon tycket fortfarande att det är superäckligt att vara här! Hon håller sig undan, antingen under Ella's säng eller nere under ena fåtöljen. Fast hon protesterar inte när vi plockar fram henne, hon tycker det är rätt mysigt med klapp och gos. Hoppas hon tar och slappnar av lite snart och blir lite mera social. Tycker ju synd om henne som sitter och trycker, fast det är ju frivilligt iof.... Hon FÅR ju komma fram :)

Nu ska jag ta och koka lite the här! Ha det gott!




Pst...... 







Kommentarer
Postat av: Titti

Åh lilla älsklingen!! Jag har inte haft tillgång till dator och jag har verkligen varit helt väck av trötthet varje kväll så jag har inte hållit mig helt uppdaterad. Saknar henne så otroligt mkt. MEN nya jobbet är KALAS!! Passar mig perfekt!! Mycket att ta in första dagarna, men jag börjar känna mig hemtam. Släpa fram henne och gosa, hon slappnar snart av. Och återigen TACK!! Och jag vill gärna ha en kopia på henne i nya hemmet, tokmissen.. skrattar



Kramar Titti

2008-08-13 @ 21:17:02
URL: http://[email protected]
Postat av: Monica

Tråkigt att höra om Bruno..

Allt är bra här med Lovis & bebisarna:-))

Lovis skickar en puss till er alla!



Kramar Monica

2008-08-13 @ 22:15:06
URL: http://www.tequilavilles.com
Postat av: Ewa

Hejsvejs inne och snokar lite "ler". Vilken kula Milla, måste vara tungt för lilla dej men den som väntar på nåt gott....Tråkigt med grannvovven det händer så fort ibland. Söt Panik var i dockskåpet ett lagom hus till en kisse ;-)) Kram på dej

2008-08-14 @ 11:41:29
URL: http://www.hymmers.tk
Postat av: Erika

Fy vad tråkit med grannhunden... =(

Jag vet oxå hur det är att bo brevid tåget, mardrömmen är ju att Doris skulle bli överkörd..

Ha det!

2008-08-14 @ 13:28:28
Postat av: Jenjo

Stackars lilla valpen...



Panik är ju bara för söt. Gömma sig i dockhuset... :)



Ha det bra med djuren, familjen, magen och allt!



KRAMIS

2008-08-14 @ 13:50:09
Postat av: M i n d i

Men lille valpen då... så ledsen man blir!!!!



Sötaste PANIK!!!! Klart att dockskåpet passar bra att ligga i. ;)



Stor kram

2008-08-14 @ 13:53:50
URL: http://mindidagar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0