Helg!

Vips så är det helg igen!
Idag tog vi en rejäl sovmorgon hela familjen! Gick inte upp förrän framåt 10!!!!! Skönt! Vi åt frukost och grejjade lite här innan vi åkte iväg och inhandlade lite kläder till Minna & Ella, de har ju växt ur sina byxor över sommaren! Jag fick mjukisbrallor och en munkjacka som jag kan gå och pysa i här hemma nu om dagarna. Det mesta sitter lixom väääldigt tajt just nu....

På vägen hem plockade vi upp Gangster som ska bo här en vecka medans husse och matte ska iväg på semester. Han är ju sååå go den killen!!!


Gangster 11 månader

Ikväll har vi ätit kräftor, men de var då trista såna! Det var inte alls goda..... Nästa gång blir det en burk kräftstjärtar ist tror jag.... Sen har vi bara latat oss i soffan och kikat på OS-invigning mm. Och nu är det dax att nanna här, trötta hela bunten trots lång sovmorgon *haha*

Köpte en bukett blommor idag "bara för att", det är alltid trevligt med färska blommor!





Nja, får försöka ta bättre foton i morgon ist......

Näpp! Dax för bingen var det!
I morgon får vi ytterligare besök, ett mera långvarigt sådant.
Men det skvallrar jag om i morgon! Ha det gott!




Kommentarer
Postat av: Anna

God morgon! Det kommer mer barn så E är så välkommen att följa. De brukar leka för fullt under tiden. Kul om ni kommer!

Man borde verkligen köpa blommor lite oftare, det är ju så himla trevligt med en fin bukett.

Kram Anna

2008-08-09 @ 07:31:26
URL: http://annaslantliv.blogspot.com
Postat av: Ewa

Hej på dej nu är jag här o kikar bara så du vet ;-) Vilken fin bukett kul att unna sej ibland. Kram från mej ha det gott.

2008-08-09 @ 19:17:25
URL: http://www.hymmers.tk
Postat av: Micke

Jag är här och smyger..

Fint med vita blommor!

2008-08-09 @ 20:27:18
URL: http://kludd.se
Postat av: Camilla

Skriver lite i efterhand, har varit i Köpenhamn en vecka & tokshoppat :)

Fina blommor, gillar såna vallmo frökapslar, var det va? Och som sagt, vitt är ju alltid bra :)

2008-08-10 @ 10:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0