Fin-besök :)

Japp! I morse (eller vid halv 10...) gled självaste Micke-Kludd in på går'n här!!! Vi hade inte hunnit äta frukost än, så Micke fick frukost nummer två *fniss* Sen pratade vi en massa strunt och fikade och tiden rann iväg!!! Det går fort när man har roligt som man säger :) Kludden for sen vidare till en annan boggare som fick oväntat besök.

Och här har vi bildbevis :)



Skjutsade ungar till kompisar och sen åkte jag och maken och fixade några ärenden i stan. Köpte färg till dörrfodren bl.a.  Nu regnar det för fullt här och är helt grått ute! Tror jag ska ta och lägga mig på soffan med en bok, har en hel hög som väntar på att få bli lästa......

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Linda

japp, nu finns bildbevis ute hos mig med asg

Hoppas du fick en fin eftermiddag!

Vi pulade och fixade lite efter att Micke varit här, sedan blev det kräftor på barnens begäran. Ska försöka lägga ut lite wien-bilder snart...



kikade förresten lite här inne här om dagen. Jag gillar ert hus! Har ju inte sett så mycket, men de blider som jag sett gillar jag! Snygg tapet!!



KRAM!

2008-08-07 @ 20:34:30
URL: http://www.familjenasp.com
Postat av: Micke

Oj, vilken kalaskula jag ser ut ha där s



Inte helt fel med frukost nummer 2 du ;) Sen var ju AfterEightkladdkakan till kaffet smarrig med!



Fotot är alltså EFTER kakan asg

2008-08-07 @ 21:31:27
URL: http://kludd.se
Postat av: Camilla K

Hej hej!

Ser att det var din tur att få Kluddbesök i år. Här var han ju förra året! ;-)

Vi har nyss kommit hem från bl.a dina hemtrakter. Jättefint i Dalarna! Älskar husen..fäbodarna..naturen.

Vi övernattade i Tällberg..och där kan man snacka om fint!

Hoppas allt är bra med er alla..och med magen!! Kramar från Camilla i Motala

2008-08-07 @ 23:28:24
Postat av: Linda

tjenare!

Tänkte bara berätta att vi är "besättning" på en av båtarna vid Poker-run. Så om ni är ute och ser snabba båtar, kan ni ju hålla utkik :-)

Visst var det så att jag såg dina barn förra året? då var vi också bara åskådare. Men i år får vi åka. Det skall bli kul!

kram på dig!

2008-08-08 @ 10:15:19
URL: http://www.familjenasp.com
Postat av: Anna

Hej där!

Skönt med lite svalare luft för en höggravid antar jag?

Hoppas vi får lite sol i morgon när det är båtrace...

Jag ska ha Me and I party på måndag. Kom på att du kanske är intresserad? Vet inte om du varit på något sådant men det är kläder, framförallt barnkläder. Vill du får du gärna komma förbi, det är kl 18:00. Har du fler som vill hänga på är de välkomna med, tala bara om så jag har lite koll på antal gäster.

Du kan ju kolla hemsidan om du vill, de släpper nya kollektionen på måndag... sägs vara bra.

Kramis



Kram Anna

2008-08-08 @ 20:46:19
URL: http://annaslantliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0