Soool!

Japp, äntligen lite sol!
Men jag är ju hemma och vabbar... Fast E är ju lite bättre, i morgon får hon gå till skolan.
Hon har ju ingen feber utan bara en jäkla hosta. Medicinen hjälper iaf.

Ska ta och hjälpa henne att röja på rummet, sen måste vi åka och handla en snabbis och åka förbi apoteket. Diva har fått en sån jäkla öronfinflammation igen! *suck*

Ikväll ska vi på konsert, det är min lillasysters musikskola som har en konsert. Ska bli skoj!

Ha en bra dag!

PS! Har uppdaterat den låsta bloggen ---> HÄR!
Familjesidan är låst och lösen behövs, maila mig på elmida.se[snabela]gmail.com
                     

Kommentarer
Postat av: Piiiiz mammablogg

Hej, tänkte jag skulle kika in. Har du oxå ständig värk? är det fibro du har? Iaf så har du en superfin blogg och vilka fantastiska bakelser du gjort (några inlägg längre ner) snacka om att man blir både sugen och inspirerad!!! Jag lägger till din i mina favoriter om jag får =)
Tack för trevlig läsning! Kram kram

2008-04-16 @ 11:56:21
URL: http://piiiiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0