Hundutställning

Gick upp 06.15! Mitt i natten för mig! Kl 8 var jag i Avesta och träffade Gangster med sin fodervärdsfamilj. Det var hans första utställning och det gick jättebra!!! Valputställning med 375 st valpar, tror ni man ser många sötnosar där?

Han var superduktig och skötte sig utmärkt med finfina resultat!

BIR & BIG-R

                

Domare Jan Herngren
Kritik:
Utmärkt typ, lovande goda proportioner. Mörka ögon, vacker huvud med tillräckligt nosparti. Bra skuldra, tillräcklig bröstkorg för åldern. Utmärkta vinklar bak. Härlig pälskvalité. Rör sig med fint flyt i stegen. Härlig utstrålning. Mentalitet UA.

Matte Lotta & Husse Uffe var till fotografen som fanns på plats och jag fotade av provbilden med mobilen, därav kvalitén - men han är såååå fin!!!!

 

Fotograf: Johan Frick-Meijer

         


Foto: jag själv :)

Kom hem efter kl 15 med världens nack/huvudvärk, så nu har jag pilliknarkat och slappat på soffan. Hör hur maken skramlar i köket, tror jag kommer få mat snart - jaaaa, jag vet att jag är bortskämd!

Ha en fortsatt mysig lördag!
            

Kommentarer
Postat av: Annelie

kan tänka mig alla sötisar på en utställning!! Skoj att det gick bra för er vovve!

Klart du ska unna dig att bli bortskämd!!! :-))

kram på lördagskvällen!!

2008-04-12 @ 21:48:25
Postat av: ErikaS

Grattis till BIG-R!! Vi åkte ju ut men jag är nöjd ändå med kritiken och Dorrans uppförande.. Nu blire utställningskurs med Gerard O´Shea sen utställningen i Avesta i juni.
Kramis

2008-04-14 @ 13:45:14
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0