Go kväll :)

Oj, oj, oj.... idag tog jag mig en REJÄL sovmorgon!!! Natten till igår kunde jag inte sova alls, så jag tog igen det nu :) Somnade framför tv'n vid 21 tiden, gick upp å la' mig vid 23, och låg till 10.45!!!!!!!! Visst jag har inte sovit heeeela tiden, vaknade när maken & E gick upp i morse, men tänkte dra mig en liten stund till. Gissa om jag blev förvånad när jag kikade på klockan!!! Herregud, halva dagen hade gått! Men iof... vad gjorde det? Jobbade ju em idag, och städningen jag planerat kan ju faktist vänta. Skiten försvinner ju inte av sig själ iaf  *haha*

Jobbade som sagt em idag, och det rullade på... Men det märks att det är finväder och att folk inte fått lön ännu. Vi kommer väl att "få åka" på lördag kan jag tänka mig...
Kassan började strula strax innan stängning, så jag fick sitta med supporten ett bra tag, fast det löste sig till slut.

Åkte hem och åt en smarrig wok som maken fixat, sen har jag bladdrat hund i telefon - alltid lika trevligt :)

Nu ska jag slappa i soffan en stund, ha det gott folk!

image74
Härligt när det glittrar i vattnet!

image75
Fick ett jättefint kort med posten idag - TAAAACK gULLE!!!!!! *kramis*

image76
En ranunkel som är på väg att vissna..... Men fin ändå :)

image77
Och vad heter den här då? Hjälp någon...

image78


Och du.....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt med sovmorgon! Min sambo stiger upp 04.00 på veckorna och när han sovit till 08.00 på helgen så har han sovit ut, tycker han och försöker väcka mig. Men nog vill jag sova lite längre än till 8 på veckan. Det är såååå skönt att sova ut ibland... :)

2008-04-24 @ 16:08:25
Postat av: Mor-Mor

Vilka underbart vackra bilder, tänk att det betyder såå mycket att
titta ut över vatten, som vi alltid lärt dig o Daniel, o Patrik. Det har nog fastnat på er alla 3
Man ska ta till vara på allt det vackra i naturen, och NJUTA
MAMMA

2008-04-25 @ 19:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0