Frågor & svar

Körkort: Japp, fick det för snart 17 år sen!
Bil:
Två stycken. En Renault Clio & En Toyota Avensis Verso
Matservis: Japp, vi fick nästan hela servisen "Lovisa" när vi gifte oss :)
Soffbord: ja, Lack från Ikea i ek, men det är på väg ut! Ska måla om ett gammalt soffbord i vitt.
Ica-kort: Jajamensan!
Hemförsäkring: Ja absolut!
Eget boende: Hus på landet och husvagnen några veckor på sommaren :)
Fast inkomst: ja
Köksbord: Ett i köket och ett matbord på verandan
Finglas: Lovisa, samma som servisen
Betalkort: Ja, Master-Card
Toarullshållare: Japp
Duschdraperi: Nope, vi har duschväggar
Barn: Tre tjejer
Sambo/make: Sambo sen snart 10 år och vi firar snart 5-årig bröllopsdag.
Spelar bingolotto: Haha näää! Men jag har precis slutat köpa lotter, har köpt av min lillebror sen Bingolotto startade!
Tippar på lördagar: Nej inte jag, men maken gör!
Internetbank: Absolut!
Organiserat skafferi: *asg* Näääää!
Färsk mat i kylskåpet: Ja, men men en del som ska raka vägen i komposten oxå!
Slänger dina håliga sockar: Ja!
Går på reklamer på Tv: Nä, nåt köper jag säkert, men det beror nog inte på reklamen!
Har fläckborttagningsmedel hemma:. Ja, Vanish är super. (Hm... pga tv-reklamen kanske....)
Pensionsfond: Hm, ja men jag har lite dålig koll på det där känner jag. (Svarar som Ulle här)
Sopsorterar: Ja, det har vi gjort i många år!
Prenumererar på Allers: Nä, har nog aldrig gjort heller, fast andra veckotidningar har jag provat på
Letar middagstips: Inte så ofta.... mkt som går i repris här..... Oftast är det maken som lagar mat
Blir arg när skorna inte står på sin plats: Ja!!! HATAR när det ligger en hel hög med skor innanför dörren!
Får majoriteten av post i räkningsform: Njä, fast resten är väl mest reklam å skit!
Har en stavmixer: japp
Äter söndagsmiddag: Öh.. ja! *haha*
Försöker att inte svära: Svär på tok för mkt.......
Har en gästkrok i badrummet: ja
Mobilabonnemang: Tele2
Hemtelefon: ja
Veckohandlar: Urdålig på det! Blir lite nu å då... Skärpning!
Gardiner: Jajamensan! Köper alltid färdigsydda!
Dukar: Japp, löpare på soffbordet, köksbordet och matbordet. Köper nya titt som tätt!
Överkast: Ja, men det ligger inte på sängen... Bara ibland...
Kuddar: Massor! Har provat en hel hög med olika typer.
Fler än fem kryddor? Jaaa kryddhyllan är full
Fruktskål: Ja, men vi är lite dåliga på att äta frukt......


Sno gärna med dig om du vill :)

Kommentarer
Postat av: Ulle

Hihihii, roligt att läsa dina svar! :D

2008-04-23 @ 12:32:12
URL: http://lillaunika.se
Postat av: Mommo

Ja, du är nog rätt lik din mor, även om jag var mer pedantisk förr, nu gör man det man behöver, och det blir bra ändå.
KRAMISAR
Mamma o Mommo

2008-04-25 @ 19:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0