Det gror :)

Japp, fröna som E petade ner i början av veckan har börjat kika upp!

image83

Sitter här med slinghätta och är så snygg just nu. Ska strax ta och skölja :) Sen blir underhåret lite mörkare när jag slängt i en toning. Nåt måste göras *haha*
Och ja, jag gör sån't hemma ist för på frissan, jag har inte råd att slänga ut flera tusen hos en frisör även om jag hemskt gärna skulle vilja, men så är det när man är pensionär. En halv lön och ett pissigt sjukbidrag är inte mkt att hurra för.....

Ledig idag iaf, men jag ska iväg med ett gäng hundar för ögonlysning om några timmar.
Sen skulle det behöva städas här, men det är ju såååå fint väder, så risken är att man hamnar ute i solen ist....

Ha en bra dag!!!!


Kommentarer
Postat av: Ulle

Åh vad
söta groddar!!!

Jadu, jag förstår inte hur man ska ha råd att gå till frissan att fixa håret!!! :o Det är långt ner på prioriterinslistan här kan jag säga. När jag får pengar över ska bilen lagas, tänderna fixas, mediciner inhandlas etc etc. Jag kommer aldig fram till frisör-noteringen på min "att göra-lista". *asg* Tur det finns hemmaprodukter. ;) Hoppas det blev bra!

Ha nu en finfin helg!!!! Många kramar!!

2008-04-25 @ 10:25:35
URL: http://lillaunika.se
Postat av: Catja

Det går ju så fort när man väl fått fröna i jorden. Underbart! Man vill bara ha en massa växter och grönt nu som en bekräftelse på att - ja- våren ÄR på väg och sommaren med den!
Så läser jag... "Sambo/make: Sambo sen snart 10 år och vi firar snart 5-årig bröllopsdag." och vill bara säga att A och jag firar den i dag, tioårsdagen alltså. :) Vilket sammanträffande!
Ha en fin helg!
Kram
/Catja

2008-04-25 @ 11:31:32
URL: http://bjermo.se
Postat av: Vevve

Hejsan
Javisst börjar det gro och härligt är det. Håller med dig för dyrt att gå till frissan färgar mitt själv också. Tror bar ajag misslyckats en gång för då blev håret lila och guben fick fara iväg och köpa en annan färg ;)
Kram

2008-04-25 @ 13:33:34
URL: http://vevve.com
Postat av: Sandra

Håller med många andra, färga hos frissan e för dyrt. Jag gjorde det sist men då var det ren "nyblivenmamma-lyx" numer blir det hemmafixaren som rycker in, dvs Nickenyfiken.
Kram och hoppas du blev lika snygg som alltid då du pillar om med håret.

2008-04-25 @ 23:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0