Ang lösen....

Oj vad många okända läsare det har dykt upp när jag låste "halva" sidan.......
Tänk att min blogg är så intressant att man bara måste läsa den, men man har aldrig skrivit kommentarer utan bara smygit omkring. Nu när jag låst så ploppar det upp en massa mail om min så fiiina sida och gulliga familj och att man så gärna vill fortsätta läsa.
Jag har skrivit ihop några rader om lösen, som även finns på första sidan om varför jag har låst:


Vill du ha lösen till min låsta blogg? Läs här!

Jag har valt att lösenordsskydda familjesidan och detta betyder inte att den bara är till för familjen, utan jag har valt att skydda den då jag har bilder på barnen, nära och kära och ibland vill man skriva saker som inte hela världen behöver läsa. Jag är ändå rätt öppen i den öppna bloggen.

Jag är ganska snäll med att ge ut lösen, de som får lösen är personer jag känner och tycker om Irl. Även trogna besökare som skriver hälsningar nån gång ibland och är en form av nätvän.
Självklart får mina egna favvisar lösen.

De jag inte vill ge ut lösen till är människor jag inte känner. Det är många som läser min blogg, men aldrig någonsin lämnar en endaste liten kommentar. Och det hjälper inte att nu bara skriva ett kort litet "-Hej, fin sida" bara för att få lösen. Jag lösenordsskyddar för att jag vill ha koll på vem som läser, och då hoppas jag att du förstår att jag vill veta vem du är.

Är du en läsare som jag inte känner igen så har du ju möjligheten att lära känna mig, och jag dig, via den öppna bloggen, och när jag känner att det är "rätt" så kan du säket få lösen.
Självklart uppskattas att du har en egen blogg så jag kan följa dig, men det är inget krav.
Det finns ju mail oxå :)

Skulle det vara så att du inte får lösen så hoppas jag att du förstår varför. Jag vill helt enkelt inte ha främlingar i den låsta bloggen. Det är MIN blogg jag väljer vilka som får läsa.

OBS!
Är du en av dem som får lösen så tar jag för givet att lösen och det du läser stannar hos dig!
Det handlar om respekt. Intresserad av att få lösen? Maila mig på: elmida.se[snabela]gmail.com
Mvh Milla


Det är alltså inget illa menat att jag låst sidan, jag vill bara inte att vem som helst är där och snokar. Jag hoppas ni förstår..... Ge er tillkänna så jag vet vilka ni är - då får ni säkert lösen senare :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag förstår dig så väl. Vore trevligt om dom som kikar in gav sig till känna, men det är samma läsare som kommenterar om och om igen, vilket är jättetrevligt, men dom andra då.... vilka är dom... Stor kram

2008-04-18 @ 10:36:48
URL: http://nutti-nutti.blogspot.com
Postat av: Laila Nilsson

Hej på sig! Ang. detta med att önska lösen så tycker väl jag att det är ganska så fräckt gjort...men men. Vi är ofta här och tassar runt och kikar. Hittade din blogg i samband med att vi letade efter en seriös kennel för något år sedan-och där var du!! =) (Vi skulle skaffa en hund denna försommar hade vi tänkt.)Och våra avtryck här inne kan nog vara många, eftersom att min dotter läser här typ lika ofta som jag, men vi gör det på olika tider! =) Men vi har ju haft en del mail-kontakt! Och jag har dessutom fått massor av goda svar på mina frågor från dig. Nu blir det ju tyvärr ingen hund ifrån Er, men vi har lyckats hitta en lika seriös och kunnig Kennel i Karlstad (Xan-Liz) som vi kommer glädjas med en valp ifrån. Må så gott och varmt lycka till med allt!!! Hälsningar Fam. Nilsson...Och grattis förresten =)

2008-04-26 @ 23:33:31
URL: http://havanaispojken.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0