Aj, aj, aj....

Usch, ett gnällinlägg idag....
Kroppen är inte så vidare värst snäll just nu, värker i lederna och ryggen är hemsk!
Men, det är ju bara att bita ihop. Det finns de som har det värre.....

Idag sov vi till framåt 9, då blev vi väckta av lillebror som ringde och motorn i hans bil hade ramlat ner!!!! Det är inget som går att laga heller, för själva "blocket" hade spruckit...... Stackarn, de har fullt upp med sitt husbygge och ska vara ur sin lägenhet den sista april. Och nu står de dessutom utan bil! De har fått låna vår lillbil så länge och maken har tagit fram moppen ist. Nu hoppas vi att det inte kommer nå mera snö.....

Maken åkte och hjälpte brorsan med köket idag igen, och jag åkte och hämtade Ellisen hos farmor och farfar. Hem och vi grejade lite och pysslade ihop ett grattiskort innan hon for iväg på bowlingkalas. Jag åkte hem och bakade vaniljbullar och senare på em var vi hem till min pappa och fikade, jag och mina två systrar. Och min minsta syster hade plockat med sig Ella hem från kalaset.

image3

Taskig mobbe-bild, men de var himla go'a!!!

Nu är det slappa som gäller resten av kvällen!


Ha det gott!!!






Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ååh vad det ser mumsigt ut! Hoppas du mår lite bättre i kroppen snart. Kram

2008-04-06 @ 21:02:37
URL: http://pi-lah.com
Postat av: Ann-Sofie

Åhhhh vilka mumsiga bullar, nu blev jag jättesugen!
Blä för värken, kan bara hoppas att den blir bättre snart, kramen

2008-04-07 @ 12:10:48
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: Caroline

Ser att du bytt blogg, så jag har sparat nya RSSen nu.
Även jag frångick WP, tröttnade oxo på alla plugins.

Mumsiga bullarna ser ut förresten!

/Caroline

2008-04-07 @ 14:05:51
URL: http://ci-caroline.se/blogg/
Postat av: Pernilla

Men gud va bullarna ser goda ut!!!! Såna vill jag oxå ha när jag kommer på fika framöver :)

Kram

2008-04-09 @ 01:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0