Bandförvaring

Idag kom jag på den brillianta idén att göra en bandförvaring. Jag har haft mina band i olika glasburkar och det har gått bra. Men sen när jag plockade ur diskmaskinen och såg överblivna bestickburken ORDNING från Ikea så klickade det till.... DEN kanske man kunde göra en bandförvaring av =)


Efter lite knåpande så är resultaten den här:


I med alla band i bestickburken och pillra ut genom hålen bara =)


Gjorde ett lock oxå, tog ett gamalt rosa sittunderlag och skar ut en cirkel,
satte ett litet "handtag" och dekorerade med några blommor och lite punchinella.




Jag hade lite hjälp av Pyssel-Prinsen oxå =)


Söt-löken!



Det finaste man har sätter man på bordet



/Camilla
www.elmida.se

Kommentarer
Postat av: Ulle

Men åååh vad smart!! Den kapar jag rätt av tror jag!!

Du är så smart du!



Sen bara måste jag kommentera lillen på bordet. Jag tror aldrig jag har sett en bebis som kan se så finurlig ut som han! SÖT är bara förnamnet! <3

2009-01-26 @ 21:06:48
Postat av: Diana

Mycket smart med den där bandförvaringen!! Jag har ju också en sån där bestickgrej...!

2009-01-27 @ 12:39:58
URL: http://sayurii.blogg.se/
Postat av: Doris & Assar

Hur smart som helst!!

Och vilken söt kille på bordet! :-)

2009-02-03 @ 18:34:33
URL: http://dorisassar.blogspot.com
Postat av: Lisa

Vilken kul ide´ med burken! och jag instämmer med de andra, vilken sötnos du satt på bordet! En kille man blir glad av att titta på!

Glad blev jag med för din kommentar du skrev till mej =) Tack!

Fortsätter kika runt här på allt fint du gjort/gör!

Ha en forsatt trevlig helg! / Lisa

2009-02-07 @ 14:22:15
URL: http://lisalia.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Åhh, vilken smart idé!!! Verkligen.



Och sen måste jag bara säga att du har en såå snygg design på din blogg. Jag tycker också om att pyssla med olika saker, men är fortfarande på nybörjar-stadiet...

Kan jag bara fråga... Var/hur får man tag på den där blomman som du har i hörnet på headern på denna sida?



TACK för en snygg och inspirerande sida.



Ps, jag är också från Dalarna ;)

2009-03-06 @ 03:44:15
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se/
Postat av: Philip

Å så roligt och smart tips..... Kanske vill du dela med dig av fler smarta tips och ideer på förvaring i våran nystartade blogg?



http://scrapbooking-art.bumblebee-scrapbooking.com/forum/blog.php?do=list



Mvh Philip på BumbleBee Scrapbooking

2009-11-14 @ 09:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0