Uppdatering!

Oj oj oj vad det går långt mellan gångerna här....
Har gjort MASSOR med kort, men glömmer ju fota varje gång - kommer alltid på det när kortet är överlämnat.....
Får ta och skärpa mig!

Igår var jag och tjejerna på Pappersvinden på scrapkurs - skoj!
Jag har ju bara pysslat kort tidigare. Tjejerna fick kurs i julklapp och när vi kom dit igår så var alla utom Ida & Minna sjuka, så jag stannade kvar på kursen jag oxå - och Melvin förståss =)


Gjorde mitt livs första LO



Det får duga för att vara den första, men tänk om man kunde lära sig att texta snyggt oxå......



Sen har vi Ida's



Och Minnas




När vi kom hem från kursen var tjejjerna eld å lågor!
De satt uppe och scrappade till halv ett inatt, i morse låg alla fotoalbum i en hög på golvet!
Skoj att de är kreativa =)


Hittade ett par gamla bilder oxå, en chokladask jag altrade till värdparet på nyårsafton =)






Lite roligare än en "vanlig" Alladin.




Och så hittade jag några gamla kort...


Här har Ella valt färger till sin kompis Jossan som gillar lilla, rosa och grönt =)



Ett snabb-kort till svärmor.


Det var allt för den här gången, och jag SKA skärpa mig med fotandet!
Jag tror faktiskt att jag kan ha ett par kort i lilla kameran oxå, problemet är bara att jag inte vet var kameran är... =/



/Camilla
www.elmida.se








Kommentarer
Postat av: Ulltussen

Underbart vackra alster, så duktiga ni är!

2009-04-18 @ 11:06:50
URL: http://ulltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0