Nu så!

Nu har jag flyttat hit till blogg.se med min pysselblogg oxå! Den gamla pysselbloggen finns här. Anledningen till att jag flyttar är att jag tycker blogg.se är mkt bättre helt enkelt....

Nu är det dax för nya pysseltag, har knappt pysslat på hela långa sommaren. Har inte haft nån inspiration alls, och så har man så mkt annt att fixa med om sommaren. Några grattiskort mm har jag rafsat ihop iaf, men jag har ju glömt att fota *hm*

Städade pysselhörnan häromdagen oxå, så nu känns det fräscht att sätta sig och grejja lite. Och så har jag ju inhandlat lite nytt, å då är det skoj! Igår knåpade jag ihop ett par grattiskort och en liten tändsticksask iaf - alltid nåt!






Kommentarer
Postat av: Ulle

Fiiiina!

2008-09-06 @ 09:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0